Jeg har udviklet et produkt (hardware og software) der skal hjælpe med at give en smartere drift af de tekniske installationer i en ejendom. Lad os kalde det en elektronisk tekniker, der hjælper med at holde øje med anlæggene og fortælle når noget ikke er som det skal være. Systemet kan spare ejendommens ejere for penge, både i den daglige drift, men også på energi og reparationer. Det kan også gøre det nemmere for dem at få. Repareret anlæggene når (eller før) de går i stykker. Og yderligere kan anlægget hjælpe leverandørerne eller reparatøren med at golde øje med anlæggene for kunden, og vær eproaktive, hvilket gør at kunden oplever bedre og mere proaktivt service, og skaber en større commitment. Igennem mine 8 år inden for ejendomsdrift, har jeg været i et hav af ejendomme, og med min baggrund inden for flyvedligholdelse, er det svært for mig at sænke mine forventninger til hvordan vedligehold, desværre er mange steder i ejendomsbranchen. Jeg ved at pengene til vedligehold ikke er de samme som inden for luftfart, men jeg ved også at den manglende vedligehold som. Jeg ofte oplever derude, mange gange skyldes manglende fokus eller simpelthen manglende viden - så jeg tænkte over hvordan det kunne løses. Jeg har også været rundt og besøge flere potentielle kunder, og lavet spørgeskema undersøgelser, og alle steder er der positive tilbagemeldinger. Jeg har allerede planlagt de første test med et firma, og en af landets største ejendomsinvestorer er også interesseret når vi først har installeret et par systemer. Det Kombineret med mine næsten 20 års erfaring fra IT branchen, med blandt andet udvikling, test og outsourcing har jeg fået udviklet systemet. Og der er nu lavet. Diagrammer til systemet. PCB designet og produceret til. Hovedcomputeren PCB designet og produceret til flere forskellige specialdesignet sensorer Den første hovedcomputer og de specialudviklede sensorer er monteret med komponenter. Hjemmesiden er lavet Logo, firmanavn og lidt marketingmateriale er lavet. Cloud løsningen er sat op og klar til at modtage data ERP er installeret. Firmastrukturen er planlagt Jeg har fået aftale med de første småinvestorer. Ud over det mangler jeg nogen som kan hjælpe med Yderligere investeringer så vi kan få. Produceret og markedsført Kan hjælpe. Med salg, markedsføring, installation osv. Basalt det, ønsker jeg mig en partner som kan komplimentere mig på mine kompetencer, og som kan se ideen for mig produkt, og vil. Træde ind og kæmpe side om. Side med mig for at få det til at lykkes. Er du interesseret i at høre mere, så Skrive en PM eller en mail til mig med dine kontaktoplysninger, så kan vi tage en snak om det. Mvh Dan Dan.bohmann@gmail.com |
Det lyder som et vildt spændende projekt du har gang i der.
Jeg havde være 100% game, hvis der bare ikke var så langt til Helsingør.