|
Tror aldrig jeg har set en kontrakt til det, på trods af at jeg har haft dropshipping aftaler med kredit på op til 100.000kr.
Er du leverandøren eller kører du shoppen?
|
Tror aldrig jeg har set en kontrakt til det, på trods af at jeg har haft dropshipping aftaler med kredit på op til 100.000kr.
Er du leverandøren eller kører du shoppen? |
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?
Adm. Direktør hos NordDank ApS
(Altså noget med: Når der foretages en bestilling på min webshop; får leverandøren en kopi af ordrebekræftelsen, hvorefter de senest dagen efter plukker varen fra lakeret og afsender den direkte til min kunde. Mine priser er aftalt til 50% sf varens udsalgspris eksl. Moms osv. , O’Grady afsendelsen fakturerer de samtidig mig for varen og fragten. Jeg tænker, at en skriftlig aftale er en naturlig del af et samarbejde. Jeg gad bare godt finde en skabelon at tage udgangspunkt i! |
Skabeloner er ofte skidt her - ex vil de ofte glemme alt om hvad skal der ske hvis der leveres for sent fra leverandøren - ikke leveres - leveres i æske med leverandørens navn så kunden kan handle direkte der næste gang - hvad med returvarer - kan du komme af med dem eller er de dit lager - garanti og reklamationsret tager leverandøren den og og og vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Kommer an på mange ting. En email korrespondance er jo også teknisk set en skriftlig aftale. Jeg har aldrig set et behov for det. Især ikke fra min side, for det er trodsalt leverandøreren der har den største risiko. Hvad hvis de f.eks ikke formår at afsende ordren senest dagen efter? Hvad skal konsekvensen være? Og hvorfor skulle leverandøren være villig til at påføre sig denne konsekvens? |
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?
Adm. Direktør hos NordDank ApS