Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site om hverdagsdilemmaer - kommentér gerne

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Duplikken

Det er da en fin side. Jeg har været inde og give min mening til kende i et af dilemmaerne.

Held og lykke med det fremover

Birte

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:21

duplikken.dk:

Hej med jer,

Tusind tak fordi I gad forsøge. Nej, hvor irriterende, der var gået ged i kommentar-skrivningen. Det beklager jeg altså virkelig.

Det virker nu. Så hvis I har mod på det, må I meget gerne forsøge igen.

Jeps, har netop prøvet igen og nu virker det fint Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:31

Rigtigt godt koncept. Selvfølgelig findes der et hav af fora på nettet. Men her er problemstillingerne samlet overskueligt i forskellige kategorier.

Jeg ville dog vælge et andet navn og design, hvis jeg var dig. Men det er selvfølgelig en smags sag Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51

Hej

Jeg synes, at det er et godt koncept med mange små daglige dilemmaer vi alle kan have en mening om. Jeg tænker bare, at "duplikken" ikke er et helt velklingende navn i forhold til sitets primære indhold. Jeg ville overveje et lidt mere sigende domænenavn...Smile

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:12

Hej med jer,

Tusind tak for jeres kommentarer. Det glæder mig rigtig, rigtig meget at der er så stor tiltro til ideen.
Navnet er derimod en anden sag...det kommer helt bag på mig at det er så "upopulært", at der ligefrem er så mange, der nævner det. Men det må jeg dælme da tage til mig og tænke over.

Jeg har valgt et lidt specielt navn, fordi jeg er overbevist om, at hvis man en dag får god succes, så står man væsentlig stærkere med sit helt eget unikke navn. Så selvom det måske gør det en anelse mere besværligt i starten, så håber jeg meget at det kan komme til at gøre sig selv gældende i længden. Sådan lidt ligesom Amino:-)

Hvis I falder over nogle ideer I synes kunne være gode at tage med på sitet - eller hvis I falder over mangler eller fejl - så må I endelig sige til. Det vil jeg være rigtig glad for:-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:30

Super fed ide. 

Jeg synes dog, at at blogformen ikke er helt holdbar, fordi det tager for lang tid at finde et dilemma, som man vil læse mere om (og evt. kommentere på).

Hvad med istedet at smide det i en form som denne:

http://www.fuckmylife.dk/

... Jeg ved godt, at man ikke kan stille det op på samme måde, men prøv at finde en form, hvor du kan vise flere indlæg på en side end du gør nu. For netop fordi målgruppen er så stor, så vil det være de færreste indlæg, som interesserer ret mange. Derfor skal man hurtigt kunne browse igennem dem.

Dernæst synes jeg der skal være en mulighed for at man som bruger kan stemme på det bedste løsningsforslag. Lidt ligesom "karma" herinde. Måske kunne den bedste kommentar efter xxxx stemmer så blive fremhævet med en anden farve og markeret "bedste forslag"..

Det var lige et par hurtige indspark - sig til, hvis du vil have dem uddybet.

Forsat god aften til Jer alle.

Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:51

Hej Rikke,

Jeg synes at siden virker rigtig godt, dog kunne det måske være en ide at implementere en eller anden form for rating af de forskellige dilemmaer på siden,

for at inspirere brugerne til at læse/deltag yderligere dette skaber en god interaktivitet.

Det fungerer rigtig godt med søgefunktionen.

Godt arbejde.

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:58

Hej igen,

Det er en SUPER god ide med rating-systemet! Det er jeg i gang med at hitte ud af at implementere allerede nu:-) Tak for forslaget!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)