Nyt site om hverdagsdilemmaer - kommentér gerne
Tilmeldt 14. Dec 10
duplikken.dk
Skrevet
15-12-2010 kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej ToFFo, Har du skrevet et spørgsmål på Duplikken.dk ? Eller hvilket debat-emne mener du? Jeg kan nemlig ikke lige se, at du skulle have sendt os et dilemma.
Men du må meget gerne gøre det:-)
Svar
Tilmeldt 2. Jul 08
Anders S
Skrevet
15-12-2010 kl. 13:40
Svar
Hej Rikke. Spøjst navn. Man skal da huske at få L'et med i domainnavnet ;).
Svar
Tilmeldt 14. Dec 10
duplikken.dk
Skrevet
15-12-2010 kl. 15:05
Svar
Hej igen, Jeg håber jeg lige må spørge Jer, der har skrevet kommentarer derinde på siden:
- Ville I ønske, at I kunne "tilmelde" jer tråden, sådan at I får emails når der er nye kommentarer efter jeres egen?
- Manglede I en mail om at jeres kommentar var modtaget el lign? Eller er det rarere bare at skrive og så slutter det dér?
Og til Anders: Høhøhø...den tanke med L'et havde jeg slet ikke haft. Men nu glemmer jeg det vidst aldrig:-)
Svar
Tilmeldt 2. Jul 08
Anders S
Skrevet
15-12-2010 kl. 15:45
Svar
Hej igen, Jeg håber jeg lige må spørge Jer, der har skrevet kommentarer derinde på siden:
- Ville I ønske, at I kunne "tilmelde" jer tråden, sådan at I får emails når der er nye kommentarer efter jeres egen?
- Manglede I en mail om at jeres kommentar var modtaget el lign? Eller er det rarere bare at skrive og så slutter det dér?
Og til Anders: Høhøhø...den tanke med L'et havde jeg slet ikke haft. Men nu glemmer jeg det vidst aldrig:-)
Synes at det ville vaere godt med en email hvis der kommer nye kommentarer. Det kunne jo ogsaa faa folk tilbage paa siden og ikke bare glemme den.
Svar
Tilmeldt 14. Dec 10
duplikken.dk
Skrevet
15-12-2010 kl. 16:19
Svar
Hej igen Anders, Ja - jeg tror altså også jeg vil sætte det på. Det kan godt være meget rart at få, når man har skrevet i emnet...specielt også hvis spørgeren selv kommenterer og måske har besluttet hvad han/hun vil gøre i dilemmaet.
Tak for din tilbagemelding:-)
Svar
Tilmeldt 8. Dec 10
Webartisten
Skrevet
15-12-2010 kl. 22:48
Svar
Puha troede ikke folk brugte det der java sne mere...
Svar
Tilmeldt 8. Jul 10
ToFFo
Skrevet
15-12-2010 kl. 23:20
Svar
Svar
Tilmeldt 14. Dec 10
duplikken.dk
Skrevet
16-12-2010 kl. 10:53
Svar
Puha troede ikke folk brugte det der java sne mere...
I know - det er noget værre pjat. Men jeg kunne simpelthen ikke dy mig:-)
Svar
Tilmeldt 27. Sep 06
Holger
Fra
År
Skrevet
16-12-2010 kl. 16:29
Svar
'Mads og Monopolet' har vist deres eksistensberettigelse, så du skal også nok få god succes.
Svar
Tilmeldt 14. Dec 10
duplikken.dk
Skrevet
16-12-2010 kl. 17:09
Svar
Svar