Der er desværre en lille ubetydelig fejl ved den. Det er ikke noget der betyder noget for funktionaliteten men en lille fejl i finishen...
Tlf har været dyr, så mener også det skal være 100 % i orden.
Opdagede fejlen efter 4-5 dage og havde taget tlf i brug inden jeg opdagede fejlen..
Har nu afleveret tlf i butikken, hvor de sagde at samme "fejl" havde de andre telefoner af samme model også, men jeg insisterede på at få den sendt til reparation ( det var deres forslag)..
Hvis nu tlf kommer tilbage fra reparation med samme fejl, har jeg så ikke ret til at bytte til anden tlf (model) eller få pengene tilbage ??
nogen der kender købeloven og dens retur/bytte bestemmelser ??
har gjort men vil gerne have nogle historier om folk der har oplevet det samme..
syntes afsnittet om mangler er lidt svært at blive klog på.. altså hvis det er ubetydelige mangler og de påstår at sådan skal det være eller noget i den retning..
Men hvad folk har oplevet selv, ændrer jo ikke på hvordan loven er skruet sammen. Derfor må du jo forholde dig til den :)
Men hvis din telefon har været til rep 1 gang uden at være blevet lavet, så kan du jo prøve at sende den ind igen og hvis fejlen så stadig ikke er lavet, har du krav på at hæve købet i følge købeloven, som du kan se på forbrug.dk :)