Hej alle Aminoer:)
Håber i har haft en god weekend:)
Nå nu til mine spørgsmål: Jeg er en 15 årig dreng som har gang i en masse iværksætter ting:), og det kører også fint.
Men jeg har tænkt på at opstarte et firma, da jeg måske snart stiger over grænsen i indkomst på de 50.000
Jeg er igang med at starte en webshop op, og jeg laver web designs, hvor jeg også snart til at tilbyde hosting.
Men desværre er jeg jo kun 15 og derfor er det ikke mugligt at starte firma bare sådan, men jeg har så undersøgt lidt på nettet, og har fundet en perfekt side, som giver dig den viden du skal have, hvis du skal have firma som f. eks 15 årig....MEN
For at jeg som 15 skal kunne oprette et firma skal man lave en ansøgning, som man skal sende til staten og få godkendelse til det..... og det skulle vist være en meget lang proces og du skal også forklare hvad dit firma går ud på o.s.v.
Men mit firma skal jo beskæftige sig med en del ting, webshop, web design, web hosting, og sådan.... så det lyder nok lidt mærkeligt for staten. Det er ikke fordi jeg ikke har en ansøgning, men jeg syntes bare det er en for lang proces hvis der findes en anden måde.
Jeg har heler ingen problemer med backup hjemmefra, og min far har også selv firma så han vil meget gerne hjælpe mig med alt som følger med.
Så derfor tænkte jeg, er det mon mugligt at lave et søster firma til hans firma, så han blev registreret som ejer, men jeg kunne styre det, og at jeg blev økonomisk ansvarlig, er det mugligt?
Eller bliver jeg nød til at gennemgå den meget langvarende proces?
Håber i kan svare mig på det, eller ihvertfald bare komme med et kvalificeret bud
Hilsen Cyberman29 |
BUMPIBUMP;)