Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Hvad synes i om min nye hjemmeside, der omhandler SEO-artikler?

Jeg føler selv, at det er en meget frisk hjemmeside, men hvad siger i? Skype-Smile

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:11

Meget mere hvad du skriver om, for der er virkeligt kommet mange på markedet og hver især må adskille sig med de ved en speciel viden med kunne intet læse på siden , hvad du har arbejdet med før udover et par artikler skrevet der må være noget , du har en stor viden om, så jeg som kunden ved om du er den rettet til mig , eller det er en anden , jeg skal skrive , for ingen ved alt og kan derved skrive om alle emmer , du selvfølgelige rette stavefejl nok i de fleste emmer.

Jeg ville også sættet mit CVR nummer på siden vis haves dette skaber troværdighed, mange ønsker også kunne kontakt per telefon så sæt telefon nummer på siden evt. med kontakt tid på siden, så du selv kan bestemme hvornår du ønsker at blive kontaktet på.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 08:33

Hej Faz

Jeg synes du er sluppet rigtig godt fra dit design, jeg kan rigtig godt lide det. Meget lækkert og åbent og friskt. Ingen grund til at lave om på det.

Dine priser er jo ufattelig lave, det må man indrømme. Jeg sidder med følelsen af at "Det er for billigt til at det kan lade sig gøre", så jeg tror du kunne overbevise mange ved at have eksempler på dine tekster. Altså simpelthen en artikel på 300 ord, som ville have kostet 299 kr.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 10:05

Mange tak for den konstruktive kritik!

Jeg er igang med at foretage ændringer på websitets indhold.

Jesper Nissen:

Du kan finde et eksempel på en artikel, som jeg har på min hjemmeside. Denne artikel er den samme som Standard og Express pakken. Forskellen på Standard og Express er kun leveringstiden.

Men jeg er glad for, at så mange mennesker kan lide designet Skype-Wink

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)