Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde kunder til en kurer virksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har brug for lidt hjælp, til at finde nogen flere kunder til mit transport firma. Jeg har kunder i forvejen men vil gerne have flere på nu da jeg har haft de samme længe nu. 

Er der nogen der kan give nogen tips og råd om hvordan dette kan gøres, om jeg skal ansætte en sælger for mig som kan ringe rundt til virksomheder, eller skal der sendes flyers ud.

Jeg har lige indgået en aftale med de gule sider om at blive rykket højere op i rankingen så vi nemmere kan blive set, det kostede 40.000 kr. Ved ikke om det er det værd :/

Er åben for alle slags ideer :)

Med venlig hilsen

Sant Sandhu

Sandhu Transport Group Aps

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:37

God hjemmesiden der er søgeord optimeret godt giver klart bedre og konvertere flere kunder sikkert for et mindre antal kr.

Jeg har endnu ikke hørt dem der trækker vilde antal kunder på  de gule sider, ud over deres telefonsælger der sælger deres annoncer for de gule sider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:40
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:11

Hej.

Du skriver ikke hvilken form for transport du søger.

Er det pakkekørsel, bugsering af biler eller noget helt andet? Hvor mange biler har du?

Med hensyn til de gule sider lyder det VOLDSOMT DYRT. For de samme penge kan du få en kvartsides annonce i et husstandsomdelt magasin!

Se i øvrigt også: http://www.amino.dk/forums/t/107627.aspx?PageIndex=1 

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Fra Greve
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:40

Tusind tak for alle jeres svar :)

Vi kører pakke distribution og haste transport.

Har overvejet facebook, men vores målgruppe er:

Catering virksomheder

E-handels virksomheder

andre firma som sender pakker rundt.

Ja det er rimelig dyrt, men han sagde noget med jeg kunne få mine penge tilbage hvis det var. ;/

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 19:48

Hej Sant,

Jeg ville vælge måske 20 kundemuligheder ud på forhånd.

Afsæt selv 2 dage til at besøge dem. Og sig ærligt som det er:

"Jeg vil faktisk rigtig gerne have Jer som kunde" - det gør mange lidt imødekommende.

HUSK at sige, det er dit firma - så forstår de også, det er vigtigt, når du selv møder op.

Spørg i samtalen, om de ikke vil give dig en chance til at vise, hvor gode I er.

Muligvis får du ikke lov at tale med beslutningstageren alle steder, men du vil altid kunne få hans navn. Og så er det nemmere at ringe senere.

Prisen for dette? 20 visitkort samt hvad du kunne tjene på alm. arbejde på de 2 dage.

Good Luck

Bjarne

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:36

Hej Sant.

Jeg syntes at 40.000 kr. på De Gule Sider lyder af rigtig meget, specielt med den målgruppe som du nævner. Der er ingen tvivl om at De Gule Sider er et godt medie, men man skal sætte det op imod hvilket mål man har. Det med at du kan få pengene tilbage har jeg aldrig hørt om at de gør og jeg har været en hel del år indenfor branchen.

I forhold til hvad du skal gøre kommer meget an på hvad dit budget er samt hvor mange nye kunder du leder efter og selvfølgelig hvilken slags du leder efter. Det er svært at komme med et svar som er en sikker vinder uden en mere grundig analyse. Men nogle gode grundregler når det er BTB er at du skal sørge for at dit ansigt udadtil er så professionelt som muligt dvs. hjemmeside, logo, kommunikation på sociale medier annoncer osv. F.eks. din hjemmeside ser ud som om den er meget hurtigt lavet eller at den er hjemmelavet og den tekst der står på indeholder det samme som 90 % af alle transportfirmaer skriver om sig selv. Som forbruger får vi ikke noget ud af at læse at I er et professionelt og kvalitetsbevidst firma, det skal være en tekst som fortæller mig hvad jeg kan få ud af at bruge jer frem for en anden, og så skal du sørge for at der ikke er stavefejl. Ligeledes som der bliver nævnt i et andet indlæg er den personlige kontakt i samarbejde med en effektiv markedsføring en vigtig ting.

Der er mange aktiviteter du kan gøre for at ramme din målgruppe, men som sagt er der også mange faktorer der spiller ind når det skal gøres på den rigtige måde.

Jeg beskæftiger mig med at rådgive virksomheder i at markedsføre rigtigt og effektivt. Du kan ringe til mig på tlf.: 53 62 65 36 eller skrive til mig på lpa@activeinsight.nu og så kan vi tage en snak om din markedsføring og så kan du se om du kan bruge min hjælp. Du kan også se mere om os på www.activeinsight.nu

Jeg håber at du kan bruge det til noget og jeg håber at jeg kan hjælpe dig nærmere mod dit mål.

Lars P. Andersen
MediaSafe - www.mediasafe.dk 

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 13:35

Hej sant, faldt lige over dit indlæg... jeg driver et telemarketings bureau på filipinerne....

ved ikke om du vil have en sælger til at ringe potentielle kunder op, men du er ihvertfald mere

end velkommen til at ringe til mig på 80202102 eller smid mig en mail på mlw@tm-telemarketing.com....

jeg går som så mange andre på juleferie imorgen men du kan altid maile mig...

glædelig jul og godt nytår

mark Lindberg Wilken

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)