Det gør det, men husk at hvis du vælger denne løsning bærer du selv en stor risiko.
Og du skal hver gang ringe ind til PBS automatisk saldokrontol på 44 89 21 80, og sikre at kortet ikke er spærret. Gør du ikke det, bærer du selv risikoen.
Og så er der vist lidt flere ting de fraskriver sig, hvis du vælger offline løsningen. Det er en god ide at kontakte Nets, for at få de fuldstændige regler. For det vil være ærgeligt at tro at man har haft en god messe, for at finde ud af at man ikke får alle sine penge :o)
Hej Christian
Ja, du 'gemmer' transaktionerne til nettet er oppe igen, og så kan de sendes og afvikles.
Det er rigtigt, at der ikke er kontrol af, om kortet er spærret, og der er en større risiko ved internationale betalingskort. Offline-muligheden er en nødprocedure, som jeg har brugt ganske få gange, når PBS har været nede. Jeg har aldrig ringet for at kontrollere kort, og jeg har da heller ikke mistet penge på den konto.
Hvis du skal levere brændsel på en kundes hjemadresse, er det næppe sandsynligt, at der snydes med kortene, og selvfølgelig er det rigtigt, at miste en betaling eller to på en messe, MEN det er endnu mere ærgeligt at miste hele omsætningen, fordi man ikke kan modtage betalinger. Man kan evt ringe op selektivt, hvis der er store enkeltbetalinger.
Det skal så siges, at mit kundesegment primært er 40+ kvinder, og det er næppe den gruppe der snyder mest (når man samtidig ser på, hvad jeg sælger).
MVH
KIrsten