Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil Dankortterminal

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står og skal have fat i en Dankort terminal, og den skal være mobil. Jeg håber der er nogen som har nogle gode råd, også om hvor det evt. er bedst at handle?

Mvh. Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:13

Hej

Jeg har en FlexiMobil, som er købt hos CT Coin (www.ctcoin.dk).

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 15:38

Hej Kirsten

Er du tilfreds med den, fungere den godt, er den nem at betjene osv.?

Mvh. Christian

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:39

Hej Christian

Jeg sender en PM i starten af næste uge.

Jeg finder en pris til dig.

Hvad branche arbejder du indenfor.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 22:40

Salg af biobrændsel. 

Ved levering ude ved forbrugeren og trailersalg. Derfor den skal være mobil.

Mvh. Christian

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Undskyld det sene svar, men nu kommer det altså Smile

Ja, jeg er faktisk ret glad for den - da 'fluesmækkerne' blev afskaffet, måtte jeg finde noget andet (jeg brugte det primært på messer, ved besøg i foreninger osv), og jeg synes selv jeg undersøgte markedet ret grundigt. Efterfølgende har jeg fået en fysisk butik, og der bruger jeg den som almindelig terminal. Jeg deltager stadig på messer, og der lejer jeg en terminal af samme type (så der stadig står en i butikken).

Jeg har kun positivt at sige om service og support hos CT coin, og det er rimelig simpelt at bruge terminalen. Det er en stor fordel, at man kan sætte den til at køre offline, hvis der er problemer hos PBS.

MVH
Kirsten

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 22:57

Tak for svaret :)

Det med at lade den køre offline, betyder det at du kan modtage betalinger selvom nettet er nede, og når nettet derefter kommer op igen bare føre dem igennem.?

Mvh. Christian

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Christian:

Det med at lade den køre offline, betyder det at du kan modtage betalinger selvom nettet er nede, og når nettet derefter kommer op igen bare føre dem igennem.?

Det gør det, men husk at hvis du vælger denne løsning bærer du selv en stor risiko.

Og du skal hver gang ringe ind til PBS automatisk saldokrontol på 44 89 21 80, og sikre at kortet ikke er spærret. Gør du ikke det, bærer du selv risikoen.

Og så er der vist lidt flere ting de fraskriver sig, hvis du vælger offline løsningen. Det er en god ide at kontakte Nets, for at få de fuldstændige regler. For det vil være ærgeligt at tro at man har haft en god messe, for at finde ud af at man ikke får alle sine penge  :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:18

igang:

Det gør det, men husk at hvis du vælger denne løsning bærer du selv en stor risiko.

Og du skal hver gang ringe ind til PBS automatisk saldokrontol på 44 89 21 80, og sikre at kortet ikke er spærret. Gør du ikke det, bærer du selv risikoen.

Og så er der vist lidt flere ting de fraskriver sig, hvis du vælger offline løsningen. Det er en god ide at kontakte Nets, for at få de fuldstændige regler. For det vil være ærgeligt at tro at man har haft en god messe, for at finde ud af at man ikke får alle sine penge  :o)

Hej Christian

Ja, du 'gemmer' transaktionerne til nettet er oppe igen, og så kan de sendes og afvikles.

Det er rigtigt, at der ikke er kontrol af, om kortet er spærret, og der er en større risiko ved internationale betalingskort. Offline-muligheden er en nødprocedure, som jeg har brugt ganske få gange, når PBS har været nede. Jeg har aldrig ringet for at kontrollere kort, og jeg har da heller ikke mistet penge på den konto.

Hvis du skal levere brændsel på en kundes hjemadresse, er det næppe sandsynligt, at der snydes med kortene, og selvfølgelig er det rigtigt, at miste en betaling eller to på en messe, MEN det er endnu mere ærgeligt at miste hele omsætningen, fordi man ikke kan modtage betalinger. Man kan evt ringe op selektivt, hvis der er store enkeltbetalinger.

Det skal så siges, at mit kundesegment primært er 40+ kvinder, og det er næppe den gruppe der snyder mest (når man samtidig ser på, hvad jeg sælger).

MVH
KIrsten

Fra 3400 Hillerød
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 131
Fra  POS-Kassesystemer.dk Skrevet kl. 21:33

Hej

Hos PBS / Nets har de gode tilbud på leje af trådløse Dankort Terminaler.

Vil du hellere købe så prøv hos www.copydanmark.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)