Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide! Lan partys!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads & Lasse,

Det er da en glimrende idé at start et lan-party, jeg kan huske det tydeligt hvordan jeg selv deltog i den slags parties dengang jeg var 15-16 år. Det var nu meget hyggeligt! 

Men som der er blevet nævnt herinde i forvejen så er der rigtigt mange ting der skal tages hensyn til, for eksempel skal i overveje omkostningerne ved strøm og eventuelt vand, samt udstyret og opstillingsarbejdet inden gæsterne kommer. 

Så er der også nogle logistiske udfordringer, er der parkeringsmuligheder? Er der sovepladser? Er der mulighed for at købe drikkevarer, chips mm. og tilbyder i morgenmad/aftensmad eller lignende? 

Med venlig hilsen

Rasmus M.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 14:30

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Mht. markedsføring skal i gøre jer gode venner med de førende esports websites i lille DK (deriblandt os -> www.n0glespiller.dk), bruge IRC og samtlige medie kanaler som "de unge" mennesker bruger idag.

Jeg vil heller ikke være nogen "party crasher" men tror ikke man på nogen måde kan kalde jeres side, for en af de førende esports websites i DK. Nu har jeg spillet en helt del cs, dota, hon osv. og en kammerat har været meget aktiv på scenen indenfor wc3 og sc2, og ingen af os har hørt om "n0glespiller.dk". Sorry, ikke for at kaste med mudder, men ville hellere give ham sider som:

www.xplayn.com

www.starcraftii.dk

www.slap.dk

www.esportdanmark.dk

www.lanparty.dk

Sider som disse(og mange flere) og IRC er vejen til succes. Der er selvfølgelig forskel på hvilke sites i skal komme i kontakt med, afhængig af hvilke esports-grene i vil proklamere. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:20

Claus von Arenstorff:

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Mht. markedsføring skal i gøre jer gode venner med de førende esports websites i lille DK (deriblandt os -> www.n0glespiller.dk), bruge IRC og samtlige medie kanaler som "de unge" mennesker bruger idag.

Jeg vil heller ikke være nogen "party crasher" men tror ikke man på nogen måde kan kalde jeres side, for en af de førende esports websites i DK. Nu har jeg spillet en helt del cs, dota, hon osv. og en kammerat har været meget aktiv på scenen indenfor wc3 og sc2, og ingen af os har hørt om "n0glespiller.dk". Sorry, ikke for at kaste med mudder, men ville hellere give ham sider som:

www.xplayn.com

www.starcraftii.dk

www.slap.dk

www.esportdanmark.dk

www.lanparty.dk

Sider som disse(og mange flere) og IRC er vejen til succes. Der er selvfølgelig forskel på hvilke sites i skal komme i kontakt med, afhængig af hvilke esports-grene i vil proklamere. 

Det var egentlig også bare lige for at reklamere lidt for os selv ;)
Nu kender jeg godt alle de andre sider du nævner og de har klart flere år på bagen, men f.eks. Xplayn er så oldskool i alle henseender at det er pinligt, hvis det stadig er danmarks mest besøgte esport webiste ;)

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:40

Hej,

Nice idé :D

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)