Titlen på siden er der endnu ikke den til google så den tager domæne navnet og det ligger i nummer 1 med lige vel hvad, sæt de ord i vil satse på i google , sæt de ord i titlen .
Bunden er en lang hvid del det ser ikke prof ud
Man skal have out look express på sin computer for at kontakt jer, sæt i det mindste det på en kontakt siden jeres e-mail på den siden, for alle der ikke har dette program på deres computer kan ikke kontakt.
Linket til jeres hjemmeside sæt www foran eller http så linket den til jeres side herfra forummet www.heste-forum.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Dog forstår jeg ikke helt hvad du mener med denne:
"Man skal have out look express på sin computer for at kontakt jer, sæt i
det mindste det på en kontakt siden jeres e-mail på den siden, for alle
der ikke har dette program på deres computer kan ikke kontakt."
Man behøver ikke Outlook Express, ethvert e-mail program kan bruges.
Dog forstår jeg ikke helt hvad du mener med denne:
"Man skal have out look express på sin computer for at kontakt jer, sæt i det mindste det på en kontakt siden jeres e-mail på den siden, for alle der ikke har dette program på deres computer kan ikke kontakt."
Man behøver ikke Outlook Express, ethvert e-mail program kan bruges.
- Carsten
Jeg har ingen e-mail program på min computer , jeg bruger webmail
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det Mikael mener - er at hvis man trykker på "kontakt" så åbner jeres hjemmeside automatisk pc'ens standard mail-program - og det er problematisk hvis man ikke har et mail-prg. på sin pc.
Derfor var det en god idé måske at skrive selve mail-adressen på siden - så kan man kopiere den over i sin webmail og skrive derfra.
Go' aften.
MVH
Thomas
MVH Thomas Madsen
Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk