Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook gruppe - analytics og markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

I forbindelse med mit arbejde inde for detailbranchen, overvejer jeg at tilkøbe mig en relevant facebook gruppe (ikke side) med mere en 10.000 medlemmer. Dog er jeg i tvivl om hvorvidt dette er relevant, da jeg er lidt usikker på hvad man kan bruge en facebook gruppe til.
Jeg har derfor følgende spørgsmål:

- Er det muligt at tracke aktiviteter såsom sidevisning, loyalitet ect? ligesom facebook insights
- Hvilke muligheder har jeg for at markedsfører mig gennem en facebook gruppe?

Obs! dette er kun gældende for facebook grupper og ikke pages.

Mvh/ Mikkel

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 18:58

Here's my 25 cents

Grupper er ikke egnede til topstyring, men til fælles networking. Admin er på mange områder ikke stillet højere end de almene medlemmer.

Når størrelsen overstiger 5.000 er dte ikke længere muligt at sende beskeder til folk, hvorfor deres tilbagevenden til gruppens forside, skal ske af helt og aldeles frivillig karakter.

Skal man holde gammel elevfest er de velegnede. Skal man markedsføre sig - er det henved ubrugeligt.

Nej, insights ikke tilgængeligt. Alumnis, networks, sportsklubber, grundejerforeninger med videre har jo ikke behov for at tracke... derfor er der ikke stillet et værktøj til rådighed.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:09

Facebook er heller ikke altid den mest oplagte markedsføringskanal. Mange annoncører kæmper med at få konverteringer da behovet ikke altid er der.

Mvh
PLI | Affugter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)