Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pilottester søges til ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler et par pilottestere til vores nye side www.dailybuy.dk, der indtil videre kun indeholder nogle demo data. Hjemmsiden er kodet i Kina, og designelementerne kan derfor virke "fremmede". Vi efterlyser bugs mv. samt en bruger evaluering.

Hvis du kender firmaer, f.eks. liberalt erhverv i din by gerne vest for Storbæltet, som vil være med i startfasen til et favorabelt vilkår, så lad os også høre fra dig.

På forhond tak.

Fra Faxe
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:57

Hej der ...

Du tirrer voldsomt ved kun at tale i gåder i det første vindue. Jeg blive absolut ikke tilført viden ved at klikke. først når jeg bevæger mig ned i bunden af siden, får jeg mulighed for værdifulde informationer.

Kun fordi du bad om det, var jeg længere på siden end hvis jeg bare var kommet forbi ...

Du er modig når du lover at jeg som kunde sparer mindst 50% i forhold til normal markedspris ...

... men pøj pøj med forretningen ... c", ) ...

Hilsner

Ernst

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:35

Hejsa   3c4you !

Jeg ved ikke , hvad du skal betale for at få lavet dit website i Kina : du kan sikkert nok få den tilsnittet der også - men kan det betale sig ?

Rundt om i landet findes flere skoler med erhvervsuddannelser som bl.a. "Webintegrator" og erhvervsakademier med "Multimediedesigner" - som arbejder med opbygning af hjemmesider.

Eleverne på disse skoler vil elske at lave brugertests på dit website - og lave "redesign" - rette den til - for små penge.

Er det ikke lettere ?

Du kan så sende mails til lærerne om, hvordan du gerne vil have sitet.

Der er også nogle her på Amino, der arbejder med hjemmesider.

Mvh.

Irene

Fra Præstø
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:30

Hey

Jeg vil da gerne fungere som "testpilot" og give nogle kommentarer. Går ikke ud fra, at jeg skal kommentere noget endnu. Da siden stadig er fyldt med fejl - specielt hvad angår design.

Send mig en PM når jeres side er ved at være færdig.

Mvh. Stubbe Buchwald

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)