Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en ny medarbejder / Elev

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer.

Jeg har netop oprettet en sekundær profil her inde. Den bruger jeg til det private.
Jeg afslutter mit handelsskoleforløb til sommer 2011 og leder derfor efter den ideelle elevplads eller arbejdsplads. Markedsføring, med alt hvad det indebærer, er noget jeg interesserer mig meget for. Jeg besidder gode analytiske egenskaber, og 1½ år i søværnet har givet mig gode egenskaber til at situationsfornemme, samt håndtere stress og tidspres. Jeg har et Agenturfirma med forbindelser i Kina, Iran og selvfølgelig Danmark. Jeg har en Dansk kontakt i Kina, som hjælper mig med kulturforståelse samt prisforhandlinger. Jeg har siddet i en bestyrelse, været elevrådsformand for knap 3.000 elever og nu har jeg købt en ejerlejlighed som har givet mig et overskud på 150.000 kr (vurderet af ejendomsmægler) og 250.000 kr (offentlig vurderet) Jeg har sans for arbejdsmorale og er tillidsfuld og loyal. Jeg er den perfekte medarbejder for en virksomhed som søger vækst og positiv forandring. Hvis du vil vide mere, klik blot ind på min profil og læs. Du er meget velkommen til at skrive en privat besked eller mail til mig.

På min profil kan du læse meget mere om mig, hvem jeg er som person, hvilke kvalifikationer jeg har samt referencer. Så vil ligge nogle karakterer ud på dette indlæg, så kun alle med oprindelig interesse, kan læse mine oplysninger og hvad jeg har formået indtil videre på min profil.

StandpunktsKarakterer 1.år på Handelsskole:

Erhvervsøkonomi :                                      10 tal

Forrretnings visuelle udtryk:                      10 tal

Informationsteknologi :                              10 tal

Butiksdrift: -                                                10 tal

Mundtlig grundforløb: -                               12 tal

Salg og Service : -                                       12 tal

Samfundsfag: -                                              7 tal

Eksamenskarakterer 1. år på handelsskolen

Afsluttende projekt (tværfaglig): -                12 tal
Erhvervsøkonomi: -                                           7 tal

Erhvervserfaring:

2010 September - nu: Direktør, med ansvar for indkøb, salg, markedsføring momsregi. - YBP - Nyborg

2010  April - August:  Cafekok, med ansvar for køkken og fødevarekontrol samt indkøb - Cafe Anthon  - Nyborg

2009/2010 Januar 09 - september 10 - Leder for ikke moms registreret virksomhed    - YBP - Nyborg (eget firma)

2008  April - September: Asfaltarbejder                                                                               -Munch Asfalt - Roskilde

2007 Januar - April 2008: Marine konstabel i Søværnet                                              -Søværnet- Holmen København

Færdigheder:

Jeg er i besiddelse af gode analytiske værktøjer. Jeg kan ud fra et problem, stille en række løsninger op og ud fra hver individuelle opgaver, udvælge den bedste og mest lønsomme løsning.
Jeg er god til at arbejde under stress og under stram deadline, grundet min militære uddannelse.
Jeg kan bruge Word, Excel, powerpoint og publisher på udvidet/advanceret niveau.
Jeg har grafisk sans for detaljer i visuelle eller grafiske opgaver. Har arbejdet en del freelance som logotegner... (designmanual)
Jeg kan tale og skrive flydende Engelsk og Dansk. Har både haft mundtlige og skriftlige samtaler med store internationale virksomheder fra rundt om i verden, uden problemer med sprogbarrierer.
Kan holde flere bolde i luften, uden at stresse og tabe det hele.
Kan organiserer, lede og vejlede i mellemstore projekter, med gode lederegenskaber inden for uddelegering af arbejdsopgaver.
Jeg er meget nem, og stræber efter forbedring og økonomiske optrin.
Jeg brænder for at lære og arbejde for at opnå ansvar.

Ps. undskyld det roder lidt i tekstopsætningen, Jeg har skrevet kladde i Word og kopieret over på Amino, det giver ikke det bedste resultat. Men har prøvet at rette det, så godt jeg kunne formå. Håber det kan læses alligevel.

De bedste hilsner til jer alle.
Mvh
Steffen Petersen

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:29

Ovenstående er min Private profil på amino.
Denne her er min virksomheds profil.

Så ikke blande de to sammen. Alle forretningsmæssige aftaler / beskeder bedes sendes til denne profil (Petersen-Fyn)

Mange tak.

Mvh
Steffen Petersen

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 16:37

..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)