Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger switch

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg står og skal bruge 4 stk 5 ports switches.

Disse switche skal bruges i en blok af 4 bygninger som står side om side, med ca. 5 meter imellem. I hver af bygningerne skal der stå en switch med 5 porte.

Netværket vil blive delt ud til hver switch fra en router, som vil stå i en af bygningerne.

Hvad jeg så ønsker er at det skal være muligt at logge ind på et interface switchne eller lignende, også skal det være muligt at vælge hvilke porte der skal være tændte, og hvilke der skal være slukket.

Mit spørgsmål er om overstående er muligt?, bygningerne har nemlig forskellige ejere og det vil derfor være svært at få adgang hver eneste gang der skal sættes et nyt kabel til eller lignende. 

Håber en af jer kan hjælpe :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:41

Glemte at nævne at udstyret gerne skal være rimlig billigt, da der ikke er mange midler til det. Jeg er godt klar over at det er muligt med CISCO udstyr, men det bliver for dyrt Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:44

For at kunne åbne og lukke switchporte remote kræver det mere end blot en standard no-name switch, så hvis det virkeligt er et behov skal du desværre have muldvarpen lokket frem i lyset og betale kassen for f.eks. noget HP Procurve eller Cisco udstyr med den rette funktionalitet.

Jeg vil umiddelbart ikke tro at du finder switche for under 4.000 kroner stykket der kan det du har behov for.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:30

Anders Christensen:

For at kunne åbne og lukke switchporte remote kræver det mere end blot en standard no-name switch, så hvis det virkeligt er et behov skal du desværre have muldvarpen lokket frem i lyset og betale kassen for f.eks. noget HP Procurve eller Cisco udstyr med den rette funktionalitet.

Jeg vil umiddelbart ikke tro at du finder switche for under 4.000 kroner stykket der kan det du har behov for.

Tak for svaret :),

Så er der desværre nok ikke andet for end at trække 20 kabler fra loftet, og ud til alle bygningerne :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:30

Anders Christensen:

Tak for svaret :),

Så er der desværre nok ikke andet for end at trække 20 kabler fra loftet, og ud til alle bygningerne :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)