Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scor noget linkjuice og vind en god flaske Whisky!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går fortsat godt for min artikeldatabase, og jeg føler derfor at det er på tide at give lidt igen til brugerne (foruden al den gode/gratis linkjuice :)).

Derfor har jeg indkøbt en god flaske Whisky, som kan vindes af alle brugerne på Artik.dk.
Info omkring konkurrencen findes her.

Jeg håber at se mange aminoer i konkurrencen, og at mange nye får øjnene op for artikel markedsføring som et godt supplement til linkbuilding.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det ser jo fint ud, jeg har lige tilføjet en artikel om cms system , så håber jeg at jeg vinder noget whisky, man bliver tør i ganen af alt det skriveri :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Den whisky vil jeg da gerne vinde, så jeg har sendt 20 artikler i din retning - udover den ene artikel om billige smartphones, jeg havde skrevet i forvejen Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle artiklerne. Det kommer til at tage noget tid at kigge dem alle sammen igennem :).

De bliver alle manuelt tjekket inden de publiceres, og de vil heller ikke blive publiceret på én gang, men i stedet komme løbende.

Whiskien er en Highland Park 12 års (Single Malt). Jeg synes den er god, men det er jo smag og behag :=).

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man vælge mellem whiskeyen og linkjuicen???Stick out tongue - Så tager jeg bare et glas juice...;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har lavet en om motorcykelkørekort- forstår dog ikke, hvorfor linkene ikke virker, samt de er blevet til no-follow?

Vil du ikke lige kigge på den igen?

mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er hoppet med på artikelvognen for en god ordens skyld. Der blev skrevet en kort informerende artikel omkring pengeskabe :-).

Dbh. Yngvi

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ummm - hvis man kan vide whisky, så er jeg da på :) Udover at jeg da mener jeg har et budskab om excel kursus som jeg gerne vil ud med :-)

Stor hilsen
Christian Kjær - rådgivning om excel kurser 

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)