Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God foretnings ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lige anbefale denne ide til nogen der gerne vil have en lille sommer foretning. http://www.jetlev.com 

Det er det sjoveste jeg endnu har prøvet. Det er et rimeligt simpelt setup men kræver dog en stor investering. Jeg tror det kunne gå hen og blive en succes. Med EU reglerne kan man faktisk ikke forbyde det her i Danmark på lige fod med Jetski.

Vi har planer om at leje en i nogle måneder og teste det på vestkysten.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:38

Jeg tror den bliver svær i Danmark. Hvordan med sikkerheden? De skriver til sidst i videoen at dock landing er svært og kræver træning.

Men jeg er alt andet end ekspert, så hvorfor ikke :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:54

Ja der er nogle ting som begynder ikke må lave. Flyve bagud og skifte underlag. Som begynder lave man ikke kompliceret ovelser og maskinen kan indstilles til at tage højde for dette. Du vil ikke komme til at lave andet end landning på lavt vand hos os. Der er ikke andet end sandstrand der hvor vi skal teste den.

Selvfølelig er sikkerhed noget man skal tage op. Men jeg tror ikke det adskiller sig fra andre ekstrem oplevelser man kan få i dag. Men ja det er farligere end at ligge og solbade. Det er vel en risiko man påtager sig selv. Nu er det heldigvis ikke USA eller et andet skod land vi lever i, så jeg tror det nok skal gå.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:00

Det tror jeg også, så længe man husker alle de små ting :)

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 10:08

Undskyld sproget, men F**K det ser fedt ud!!! Jesus kristus.. Sådan en må jeg bare eje! hehe

Jeg har aldrig hørt om det før, men jeg er ret overbevist om, at med de latterlige regler vi har i Danmark, så skal de nok få lavet et forbud eller som minimum en masse regler på det område. MEN jeg håber det ikke!

Hvis det er lovligt at sælge dem i DK, tror jeg ikke det behøver at blive vanvittigt dyrt at starte. Man kan måske få lavet en aftale om, at når du har en kunde, bliver de bestilt?

God Jul..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)