Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger medhjælper til sundhedsprojekt

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teis,

Det vil jeg være glad for, hvis du kunne :)

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:49

skanis:

Jeg er selv på trapperne med en kost og livsstils hjemmeside. Jeg har skrevet en e.bog som bla. skal sælges derinde. En lille webshop med få udvalgte vare.  

Forskellen på min side og de andre er at jeg sandsynligvis vil være "lodret" uenig med mange af deres kostråd osv.  

Jeg betragter mine vejledninger og holdninger som 100% sande og logiske. 

Det lyder jo ganske fornuftigt! Jeg har selv haft noget lignende i tankerne, da jeg selv er super uenig i hvad folk prædiker. Smid mig gerne dit domæne i en PB, så vil jeg gerne se nærmere på bogen når den udkommer.

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:18

Hej Saam,

Jeg ved ikke om det kommer til at lydde irelevant, men når du engang vil gerne lave personlig kost og motion programmer til folk, kan man så ikke med fordel bruge teknologiske hjælpemidler til at følge op på hvordan de udfører programmet og lave fremskridt? Jeg mener hjælpemidler som skridt tællere / pulsurer med GPS, med automatisk uploading til webside, vægt,  osv osv,  med avanceret analyse af database data på web som viser hvor personnen er på vej hen med sin vægt om en uges tid, eller om en måned-to...

Jeg mener at sådan en service hvor der bliver konstant fulgt op på ens aktiviteter og de små fremskridt fejret vil meget bedre knute dine kunder til dig, og avanceret data analyse kan godt give dig værktøjer som de andre konkurrenter muligvis ikke har.

Jeg har ikke undersøgt hvad der ellers findes af teknologiske løsninger i dag, men hvis du har ide hvad du har brug for så kan disse sagtens udvikles eller standarde løsninger tilpasses til dine ønsker.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25

Jeg har tænkt meget over det, jeg har rent faktisk tænkt på ret meget. Det vil være en fordel for vedkommende at kunne se fremskridt, hvilket også er med til at øge motivationen.

Men den service du taler om er avanceret og det kræver en prof. person, der kan udfører sådan noget. Jeg hverken har pengene eller resourserne til det. Jeg kan knap nok finde ud af, at lave et forrum ind på hjemmesiden.

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:01

Jeg kan godt forstå din frustration, men du skal ikke lade dig begrænse i udviklingen af din ide. Du har fået en del ros her på websiden om konceptet, og jeg fornemmer at du sidder med unik viden eller i hvert fald med et unikt produkt som mange kunder vil være interesseret i. Nu skal den bare "pakkes ind" sådan at den kan sælges...

Jeg synes at du ikke skal afvise ideen om øget brug af teknologi (smart gadgets til at samle måledata om personnerne, eller bare lave avanceret analyse af deres data på websiden), fordi det giver merværdi for dit produkt: det vil hjælpe dig at bedre tilpasse kost programmerne til den enkelte person, som giver unik oplevelse for knden og øger success raten, som giver også mere kunder i butikken. Man kan argumentere også at hvis du kan udvikle gode modeller for vægt og kondition udviklingen baseret på nogle få måle værdier, kan du give meget bedre fornemmelse til dine kunder om hvor de er på vej hen. Og det vil være meget interessant for brugerne til at kigge på analyser af deres personlige data og se tegn på fremskridt i den rigtige retning.

Det er positivt at du kender dine begrænsninger og stærke sider, og det er det første skridt mod at finde samarbejdspartnere som vil dele din entusiasme og hjælpe ideen til virkelighed. Man er nødt til at erkende at man ikke kan være godt til det hele og det er en super god ide at du søger medhjælper til sundhedsprojektet . Jeg håber det vil lykkes.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 23:09

Hej.

Godt projekt du har,

Vi kan sætte en side op til dig i wordpress, som er som du ønsker i løbet af en uge.

Prisen er 1500,- Send mig en PM hvis du er intersseret. 

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 23:11

Tager ordene i mig igen. .. Dine krav en temmelige omfattende.

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Hej,

Jeg kan kun give dig ret, computer har aldrig været mig. Sommetider så opgiver jeg, men jeg opgiver ikke så let - for jeg vil gerne det her. Og det har taget mig utrolig lang tid, at sætte mig ind i hvordan man opbygger en hjemmeside. Havde jeg mere tid, så vil jeg måske kunne klare det.

Men jeg er som sagt studerende og det kniber lidt med tiden. Men ideen med øget teknologi har specielt fanget min interesse, men jeg mangler sidste brik i puslespillet, før det lykkes.

Så længe kunden kan se fremskridt i form af dokumentation, så vil kunden blive glad. Her taler jeg om de avanceret programmer man så kan lave.

Så jeg venter på, at min ide bliver til virkelighed, forhåbentlig en dag :)

Jeg har fået mange tilbagemeldinger om, at hjemmesiden ser prof ud... Så jeg er ved at bygge den langsomt op.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

Ja, det er noget af et projekt!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)