Hej alle amino'er!
Som overskriften antyder, ville det være fedt at høre jeres mening om hvilke webshops, der er Danmarks mest brugervenlige webshops? Hvilke danske shops mener du har "kvaliteten" til at blive kaldt en af danmarks mest brugervenlige webshops? Jeg ejer og driver til dagligt webshoppen www.hardcasa.dk , hvor brugervenligheden er noget vi altid forsøger at forbedre, da jeg fuldt ud tror på brugervenlig er den vigtigste faktor, for at opnå en højere konverteringsrate. Personligt syntes jeg at f.eks. www.coolshop.dk har formået at putte et stort udvalg ind i en webshop, hvor det er nemt og hurtigt at finde de produkter man leder efter. Et andet godt bud er Superbest's online shop www.superbest.dk/forside ...også syntes jeg selvfølgelig at min egen shop er en af de mest logiske og brugervenlige af dem alle ;)
Hvad er dit bud?
Glædelig jul! Mvh Mathias
|
Personligt husker jeg selv http://www.av-cables.dk/ som en af de gode, af den årsag at jeg slet ikke tænkte over noget under hele købet. Der var ikke noget jeg som bruger af webshoppen lagde mærke til og stoppede mig og fik mig til at tænke, det gik hurtigt og effektivt (og så var butikken også meget hurtig og effektiv i leveringen).
Jeg ved dog ikke hvem der har lavet webshoppen og hvor meget af det der er standard-modul og hvad der er special programmeret / designet.
Det er over 1 år siden jeg handlede der, men jeg husker den stadig - den har gjort et godt indtryk :)