Jeg synes da helt klart du skal vælge Camtasia. Ja, det er ikke gratis, men du kan indsætte underlægningsmusik, lave fades mellem billeder og mange andre ting, og det er ret nemt. Som en supergod feature, har den direkte forbindelse til Youtube, så du kan vælge at eksportere til Youtube, og så skal du skrive dit kontonavn, og så sørger den for at uploade din video korrekt til Youtube i den rigtige kvalitet.
Det tog mig et par forsøg at få det til at virke korrekt, men du kan se ">mit seneste forsøg her. Du skal huske at lave autoeksport til Youtube hvis du anvender Camtasia, da billedkvaliteten ellers er svær at styre.
Som en bonus har de mange tutorials på deres hjemmeside.
Du kan desuden prøve http://screenr.com/ som er en gratis service hvor du kan optage video og lyd. det fungere super. ellers er der som andre siger camtasia
Nu skal jeg jo lige have dem lavet. Men ved i hvordan man får et vandmærk i ens film?
Hvis du bruger CamStudio
Gå i Effects og vælg annotation vælg add Caption
Gå i effects og vælg options ( skriv den text du ønsker i felt under Caption / Text) Vælg Options button vælg hvor på skærmen du ønsker dit "text mærke", ved at trykke på en af de 9 "knapper"
Vælg font Vælg Text Color Vælg Background Color
Tryk OK Tryk Ok Igen
Optag ..........
Hvis du ønsker at bruge watermark(grafik), så skal du selvfølgelig gøre det samme, men vælge Effect / Annotation Add Watermark