Kan det virkelig passe at det ikke er muligt at sætte password på ens summa regnskab ??, det er sku øv at få stjålet sin PC, med regnskabet, og der er fri adgang (Teoretisk set)
Mvh. Sten Krog
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
haha hvor svært kan det være......Men vi kalder det sku bare "adgangskode" istedet, men du skal have tusind tak for hjælpen. Det undrede mig meget, at jeg ikke kunne finde funktionen, hverken i programmet, eller hjælp filen/mappen, men det er jo et fedt, når jeg søger på password...
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
hvis du har meget forretningsdata på din computer, bør du nok også overveje at sørge for at der er et password generelt på din bruger, samt at alle data som ligger i dine dokument-mapper er krypteret til denne bruger.
Således kan en evt. tyv ikke sådan lige stjæle og læse alle jeres dokumenter og data, da de så er krypteret og password beskyttet.