Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Password på summa regnskab ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs Alle

Kan det virkelig passe at det ikke er muligt at sætte password på ens summa regnskab ??, det er sku øv at få stjålet sin PC, med regnskabet, og der er fri adgang (Teoretisk set)

Mvh.
Sten Krog

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:20

ingen  problem  i  det  

Når  du  har  oprettet et  regnskab    så  kan  du  gå  op  i menuen  Filer

og vælge    Egenskaber  for regnskab    -    så    kommer  der et  popupvindue    og  på  fanebladet   Generelt   er  der  en  rude  der  hedder  password

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 22:24

haha hvor svært kan det være......Men vi kalder det sku bare "adgangskode" istedet, men du skal have tusind tak for hjælpen. Det undrede mig meget, at jeg ikke kunne finde funktionen, hverken i programmet, eller hjælp filen/mappen, men det er jo et fedt, når jeg søger på password...

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:28

hvis du har meget forretningsdata på din computer, bør du nok også overveje at sørge for at der er et password generelt på din bruger, samt at alle data som ligger i dine dokument-mapper er krypteret til denne bruger.

Således kan en evt. tyv ikke sådan lige stjæle og læse alle jeres dokumenter og data, da de så er krypteret og password beskyttet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)