Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg skovlen under ham

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skrev for 1½ måneds tid siden et indlæg hvor jeg beklagede mig over at en kunde havde rent fra aftalen og ikke betalt hvad han skyldte (http://www.amino.dk/forums/t/104513.aspx)

Her i fredags fik jeg ham så lokket ind på mit 8-16 job, hvor han skulle løse en lille opgave. På et tidspunkt står jeg alene med ham og har i konspiration med mine kolleger sørget for at vi ikke bliver forstyrret. Her spurgte jeg ham hvorfor han ikke havde betalt endnu, hvortil han svarede (for tyvende gang) "Jamen skal vi ikke se at få det klaret".
Jeg svarede at jeg ikke troede på ham og spurgte om han overhovedet havde pengene. Det havde han da helt bestemt, så jeg tilbød at vi sammen kørte ned i banken og hentede dem.
Her blev det helt grotesk. Han panikkede totalt, kiggede på sit ur tre gang, mumlede noget om at han ikke havde tid og bla bla bla.

Efter lidt diskuteren frem og tilbage bad han om mine bankoplysninger. Jeg vidste ikke om jeg skulle grine eller græde. Nå, men han fik dem og jeg gik grinende derfra, velvidende at de penge så jeg alligevel aldrig, men det var nu skønt at få skovlen under ham og se panikken i hans ansigt, frydefuldt....

MEN MEN MEN, om aftenen tjekkede jeg alligevel min konto og... HAN HAVDE SAT PENGENE IND!!

Så nu får børnene også julegaver i år :-D 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:48

Tillykke med afslutningen på sagen! Nogle gange kan det betale sig at være lidt vedholdende og tålmodig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Jesper Jepsen:

Tillykke med afslutningen på sagen! Nogle gange kan det betale sig at være lidt vedholdende og tålmodig :-)

Ja, jeg er heldigvis født med et stædigt retfærdighedsgen, især når det er mig det går ud over :-D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Ja, det er altid langt mere effektivt ansigt til ansigt end mange breve/Emails.

Tillykke med at der er til vanter og sokker til børnene i årBig Smile
Måske der også bliver en lille rest til et plusabonnementSmile

Brian

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Tilykke ProSupport.dk

Hilsen MN Templates

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke,

Men jeg forstår ikke hvad du fryder dig for, for det ser da ud til at han havde pengene? Så om du fik skovlen under ham, er jeg måske ikke helt enig i, men... Tillykke med at du fik dine penge.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og her sad jeg og ventede i spænding mens jeg læste historien... Jeg havde forventet et større drama med skudvekslinger og hårdt sårede medarbejdere mens synderen forsøgte at skyde sig fri fra dit baghold!

Og så endte det bare med at du fik dine penge, tsk tsk tsk ! Jeg er skuffet!

Ej spøg til side, det er sgu meget rart når man får penge i hus man et eller andet sted mentalt havde afskrevet at få i hus Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:47

@ Prosupport.dk

Er der noget du ville have gjort anderledes, hvis du skal være bagklog?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:53

Hehe

Sådan en oplevelse syntes jeg også lige jeg har haft - hvor jeg nægtede at samle tingene sammen, lave MySQL dumps og alt muligt andet - for en tidligere kunde - der ikke betalte sin gæld.

Det er nu dejligt når man endelig får sit hårdt tjente guld :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:21

Super nyhed... også faldt det jo lige på rigtige tidspunkt her op til julen, og du har mulighed for at forklære ungerne lidt mere...:)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)