Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Top professionelle rustfri frisørsakse

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der lidt nyt fra mig.

Jeg har fået kontaktet en eksportør, som gennem 30 år har eksporteret surgical instruments til næsten hele verden.

Han kan levere stål-instrumenter som bliver brugt i hospitaler, tandlæger og hos frisøre.

Jeg synes personligt, at han har gode sakse, som mange  kan være intresseret i.
Jeg vedlægger hermed et billede af det "sample" jeg fået fra eksportøren.

Det fælles for alle saksene er, at de er fremstillet med rustfrit stål.Der fremgår nogle af saksene af de er fremstillet af Stainless stell J2-420

Det skal siges, der er tale om kvalitets sakse som mange lande importere og derefter sætter deres eget logo på og videresælges med stor profit !!.

Har nogen spørgsmål eller ønsker gøre en handel eller et samarbejde, skriv endelig en privat besked til mig

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:10

Blot til orientering for at du ikke skal risikere at brænde fingrene, så leverer pakistanerne ikke topprofesionelle frisørsakse, de er rigtigt gode til mange andre ting heriblandt medicinske instrumenter.

Men hvis du skal ud og sælge sakse til frisører, så kald dem ikke professionelle, men gode begynder sakse for elever. Den legering du henviser til er ikke topkvalitet. De sakse der er i sættet er for det meste for små (korte) ser ud til str. 5" og prof frisører bruger 5.5/6 og derover.

Dine sakse der skal ikke koste mere end 8-13 dollars per stk. og du kan sælge dem uden problemer til 200-250 per stk.

God vind.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 16:23

Lagersalg123 - JEN:

Blot til orientering for at du ikke skal risikere at brænde fingrene, så leverer pakistanerne ikke topprofesionelle frisørsakse, de er rigtigt gode til mange andre ting heriblandt medicinske instrumenter.

Men hvis du skal ud og sælge sakse til frisører, så kald dem ikke professionelle, men gode begynder sakse for elever. Den legering du henviser til er ikke topkvalitet. De sakse der er i sættet er for det meste for små (korte) ser ud til str. 5" og prof frisører bruger 5.5/6 og derover.

Dine sakse der skal ikke koste mere end 8-13 dollars per stk. og du kan sælge dem uden problemer til 200-250 per stk.

God vind.

Jeg takker for dit brugbar råd.

De viste sakse kan fås i andre størrelser.Jeg har fået testet de sakse af nogle frisøre her i landet, og de betegner dem gode og med potentialet.Men  du har ret, der kan altid fås sakse som har endnu bedre kvalitet, men det kommer så til påvirke prisen.

Jeg er stadig dialog med eksportøren om prisen, men jeg synes dit bud på pris lyder meget rimmelig.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:41

Adnan Importør:
Jeg takker for dit brugbar råd.

En anden ting, specielt omkring Pakistan, du skal være opmærksom på, er at der kan være ganske stor chance for at din overførsel, hvis den foretages via en bank, indefryses hvis der bare er de mindste udfordringer med din leverandør i forhold til USA.

Sørg derfor for at vælge en leverandør der kan bevise med referencer at de leverer til USA og husk at tjekke det, et opkald til USA hos 2-3 kunder kan spare dig en masse udfordringer.

Leverandørerne af surgical instruments i Pakistan er meget agressive og interesserede i business, og de mest agressive er dem du skal passe mest på. Dem der har en god forretning i forvejen, de hviler mere i sig selv, og er klar over hvad de laver.

Der er bestemte områder (byer) der stor set ikke laver andet end den slags instrumenter og der er ligeså mange gode som dårlige leverandører.

Du skal også sørge for at få kontakt til en der delvist anvender japansk stål i saksene, og hvis ikke han kan bevise det, så glem ham, uanset prisen, saksene vil ikke være pengene værd.

Så på et andet indlæg at du ville importere forskellige ting. Pakistan er, hvis ikke verdens største, så en af de største eksportører af fodbolde, sæt det i gang og du kan have en forbuftig online biks med forskellige typer bolde Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:45

Og så lige på falderebet et gratis tip, som du kan tjene kassen på, og som der ikke er mange der gør noget ved endnu.

Importér sakse til klipning af hunde og katte, det er en special udformet skas. Der kan du tjene op til 500K eller mere per år.Smile

Tænk på mig når det lykkes, så kan du sende lidt provision hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 17:36

Lagersalg123 - JEN:

Og så lige på falderebet et gratis tip, som du kan tjene kassen på, og som der ikke er mange der gør noget ved endnu.

Importér sakse til klipning af hunde og katte, det er en special udformet skas. Der kan du tjene op til 500K eller mere per år.Smile

Tænk på mig når det lykkes, så kan du sende lidt provision hehe

Det lader til du er i viden-uddelings humør idag - Dejligt, elsker folk som prøver hjælpe andre !

Jamen kvaliten er jeg ikke bange for. Eksportøren er en meget god og troværdig ven og vi har indgået aftale om at jeg "først" betaler efter jeg har varene i hånden og har godkendt dem.

Jeg har nogle venner over i England, som har brugte ham nogle år og er super glad for ham.Selvfølig vil jeg kun samarbejde med folk som ikke er blacklistet af usa.:)

Selvfølig skal jeg have en hjemmeside, men det bliver ikke en webshop. Jeg synes det er mere spændende importere produkterne og sælge dem som partier.:)

NB:tak for tippet..Ved du noget om hvilke slags hunde,katte sakse sælges ..(måske et billede)

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 19:26

Som jeg har skrevet i tråden har jeg i sinde at importere sakse. Jeg er stadig ny, så vil meget gerne høre mening af en som har erfaring.

Jeg har været rundt i byen for finde ud af  om folk har interesse for de sakse, og det har de!

Så nu er jeg gået igang med regne kostprisen ud....her vil jeg have hjælp

En sakse kommer til koste ca. 7-16 usd cif...leveret til kbh lufthavn.
Ved nogen hvad tolden er på sakse lavet af rustfr stål j2 420 og lidt gummi i finderholderen (har svært ved finde i vita...)?
Og hvor meget tager speditøren i lufthaven for fortolde og leverer det hjemme til mig.

Lad os forstil os jeg skal have 200 saks til at starte med.

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 12:40

Så har jeg fået oplyst tolden af SKAT 4,2%

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 15:38

Sådan så har jeg bestilt 200 styk dem.:)

Sidder nogen her som også har lyst til importere de sakse for videresalg, kan jeg sende pm med prislisten over de forskellige sakse...I importere selv direkte..jeg tjener intet..(eksportøren betaler mig for de kunder jeg skaffer....det påvirker ikke jeres pris)

Hvis nogen er bange for handle i Pakistan, pga sitautionen der, kan jeg hjælpe med at i "deponere" pengene hos mig og når i så får varene og i har godkendt dem, sender jeg dem videre til eksportøren..

Send mig pm hvis nogen har interesse.

Har du lyst til købe sakse fra mig - pris pr styk 230kr.

Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:13

hej

jeg vil gerne hører hvor man kan få fat i frisør sakse da jeg er frisør i min fritid

hilsen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)