Hej. Jeg sad den anden dag og snakkede time/arbejds reg. med min svigerfar som driver en maskinstation, en mindre en af slagsen men med en del arbejde. De sidder i dag og udfylder "timeseddeler" med hvert sted de har været og lavet et stykke arbejde, kunden betaler enten pr. hektar, balle eller anden slags enhed, problemet med de time seddeler er at de bagefter skal afleveres til svigermor som så skal sidde og taste det hele ind på hendes computer og lave regninger osv. Jeg tænkte at der måtte da være en meget bedre måde til at gøre det på, og jeg har fået en ide til det. Iden skal så vidt kunne bruges af alle firmaer som har folk "uden for firmaet" som på den ene eller anden måde skal "aflevere timeseddeler/arbejdsseddeler" til firmaet. Jeg søger i den forbindelse en partner eller en aftager som kan føre min ide ud i virkeligheden. Det kræves at en partner eller aftager kan lave app. til android og iphone og lave et program eller app. til computeren som gør det muligt at få mobilen og computeren til at arbejde sammen. jeg beskriver gerne min ide meget nærmer hvis nogen vil prøve krafter med den. jeg er stærkt overbevist om at der er store muligheder i den. Om vi skal være partnere eller om du skal aftage min ide må vi finde ud af. |
har en god ide, mangler en partner/aftager
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
også hvor det kan oprette og indsætte de informationer man giver det, ind i en regning af sig selv?. |
okay. planen var primært at man skulle kunne indsende oplysningerne enten som sms eller via. en app. på en smartphone, men må google lidt om hvem der har lavet det, da det vil gøre livet meget lettere for mine svigerforældre.
hvis nogen skulle komme i tanke om hvad programmet hedder eller hvem der har lavet det må de gerne sige til. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)