Hej alle, er der nogen der har overblik over hvad en komplet shop skal koste alt incl. Det jeg tænker på er evt. en dandomain løsning og der skal være plads til ca. 2000 varenummer. Jeg har set der er mange der skriver ca. 10.000 men det tror jeg ikke holder her. Det jeg skal have lavet er: - Færdig webshop - Logo design - fritlægning af ca. 500 - 1000 billeder - jeg levere billede katalog. dette købes evt. særskilt - jeg levere tekster til alle vare. - integration til e-conomic - alle betalingsformer (mest anvendte) - SEO købes hos en af de tunge drenge
Du skal have lavet tilsvarende opgaver før.
Mvh. Jens |
Hvad koster en komplet webshop incl. alt
- 1
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
|
Vi laver kun opsætningen af webshoppen. Vi leverer en fast service til en fast (lav) pris. Vores service inkl. derfor ikke fritlægning af billeder/oprettelses af produkter/indhold. SEO er også en "on going" ting som er svært at give en fast pris på. Hvis du er efter den samlede pris, bør du nok også tænke markedsføring ind i planen, da dette ofte er en af de store udgifter efter shoppen står færdig. Undtagen det som er skrevet i det ovenstående så koster vores løsning baseret på Magento 9.995,- og 12.995,- inkl. e-conomic integration første år (og lidt andet godt). Vi kan linke til facebook og twitter (og evt. andre sociale sites), men selve opbygning af dette er heller ikke inkl. i prisen. Der er dog flere unge mennesker herinde på Amino der jævnligt tilbyder at lave en facebook side til 500 bobs. |
Hej Jens, Vi kan levere en komplet løsning som du beskriver, til cirka 25.000 kroner. Hvis du har lyst, kan jeg kontakte dig, så kan vi snakke om det og eventuelt få lavet dig et konkret tilbud. Mvh Sune |
Jeg kan kontaktes på 22679160 og info@9160.dk og I er også velkommen til at sende mig en PB så skal jeg nok vende tilbage. Det er et komplet setop jeg er ude efter og der skal flere forskellige ressourcer ind over. - et firma laver siden og logo og evt. markedsføringsplan - evt. en tekstforfatter - en laver facebookside og hvis der er andre medier der er relevante - en fritlægger billeder og levere til web - en laver seo og hvad der ellers høre til Alt dette skal jeg have gennemgået med et webbureau, som kan fortælle mere om hvordan og hvad der skal gøres. Mvh. Jens |
Du går bare på www.google.dk og skriver webbureau og vælger den som ligger nr 1 |
Ja jeg har lige set i ligger nummer 1 på webbureau og magentoshop det ser godt ud. Mvh. Jens |