Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis nyhedsbrev system

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Håber i har en god weekend.

Jeg har 300 mails, som jeg godt kunne tænke mig at få sendt en besked ud til.

Er det noget jeg behøves at købe et stort system for osv.?

I kender ikke til et gratis system som er udemærket til så få mails? som ikke bombardere min besked med reklamer osv.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 14:15
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:14

Har du evt. kigget på Mailchimp?

Fra Hadsund
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:56
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

Du kan evt. lave det ifm. en Joomla-side.
Men ellers kan du jo gøre det for sølle kr. 90,- på Ubivox

Brian

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:20

Tak for anbefalingen af vores løsning. :) 

Mailchimps løsning er helt klart en god mulighed - det er jo gratis. Vi mener dog, at vores løsning er nemmere at komme i gang med, blandt andet fordi det er på dansk, men også fordi vores editor er ganske unik i forhold til de andre løsninger, der findes. 

Som Brian nævner koster vores mindste pakke 90 kr. pr. måned, og skal du blot sende ud én gang, er du meget velkommen til at oprette dig, aktivere kontoen og opsige den til udløb af den første periode. Så koster udsendelsen dig kun de 90 kr., alt inklusiv. :) 

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 00:24

Jeg vil helt klart anbefale Ubivox - det kan ikke slå fejl :)

Bemærk dog at det kan blive en anden historie hvis du har dit eget design du vil bruge - så er det lidt nemmere hos fx Mailchimp eller Campignmonitor hvor du selv kan sætte nye designs op (hvis du har kompetencerne til det). MEN, Ubivox har gode muligheder for modifikation af deres template med deres editor + det er et rigtig godt setup de har af det.

Håber du finder ud af det :)

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:28

Rasmus Henriksen: Hvordan kan du anbefale Ubivox, som koster en masse penge i forhold til MailChimp, som er gratis ved max 1000 emailadresser?

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 17:35

Michael, jeg tror Rasmus anbefaler dem på baggrund af blandt andet de fordele David nævner ift. MailChimp og så er 90 kr. jo ikke alverden.

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:54

Santafun: Forstås, men trådstarteren bad om GRATIS program. Jeg har arbejdet med nyhedsbrevsudsendelse i mange aar og har lige installeret både Pommo og PHPlist som open source programmer.

Pommo stoppede desværre i 2008 med udviklingen, ærgerligt thi design er fint og brugervenligt. PHPlist er ret avanceret og lidt gammeldags/nørdet med dårlig bruger interface og jeg sidder og tweaker og har oversat lidt. Det kan vildt meget.

Du er velkommen til at tilmelde og afmelde dig og se, hvordan det funker på en af de hjemmesider, jeg er webmaster for

Jeg har i mange år arbejdet med Group Mail fra Infacta (betalingssoftware) og da jeg også på mine gamle dage er ved at tilbyde min assistance til hjemmesider mv. er jeg startet her hos Amino - jeg kender Martin Thorborg fra gamle dage ;-) - og jeg vil skrive en lidt længere historie om det med at holde styr på emailadresser og sende nyhedsbreve ud.

Jeg har læst et par timer i dag i denne sektion hvad jeg kunne finde omkring nyhedsbreve, og kun een kender PHPlist

Men dette bare i 1. omgang

Michael

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)