Santafun: Forstås, men trådstarteren bad om GRATIS program. Jeg har arbejdet med nyhedsbrevsudsendelse i mange aar og har lige installeret både Pommo og PHPlist som open source programmer.
Pommo stoppede desværre i 2008 med udviklingen, ærgerligt thi design er fint og brugervenligt. PHPlist er ret avanceret og lidt gammeldags/nørdet med dårlig bruger interface og jeg sidder og tweaker og har oversat lidt. Det kan vildt meget.
Du er velkommen til at tilmelde og afmelde dig og se, hvordan det funker på en af de hjemmesider, jeg er webmaster for
Jeg har i mange år arbejdet med Group Mail fra Infacta (betalingssoftware) og da jeg også på mine gamle dage er ved at tilbyde min assistance til hjemmesider mv. er jeg startet her hos Amino - jeg kender Martin Thorborg fra gamle dage ;-) - og jeg vil skrive en lidt længere historie om det med at holde styr på emailadresser og sende nyhedsbreve ud.
Jeg har læst et par timer i dag i denne sektion hvad jeg kunne finde omkring nyhedsbreve, og kun een kender PHPlist
Men dette bare i 1. omgang
Michael