Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlæng julen - 90 dage på kalenderlyset

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

10 dage i december = samme overskud som hele november. Forlæng julen, så holder jeg fri resten af året - 90 dage på kalenderlyset, Tak Big Smile

Jeg tror ikke at et eventuelt svagt julesalg har ramt internettet. Andre der har medvind?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:15

Jeg Har hele tiden arbejde, jeg tror bare man skal gøre det bedre sit arbejde det man levere så er der konstant arbejde Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:24

Jeg tror det var i et Thorborgs talkshow, at Martin sagde noget i retningen af: "Imens dine konkurrenter ligger ved stranden om sommeren, så udnyt dette og arbejd nogle ekstra timer, så vil du give dine konkurrenter baghjul".

Det gælder helt sikkert også i julemåneden.

Jeg er sikker på, at du er flittig, så du høster blot frugterne nu.

Hvis du ikke finder et kalenderlys med 90 dage, så kan det være en god ide at lede efter et ur med 25 timer i døgnet Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43

Hej

Inden for produktion, så sker der intet da alle sider på nettet og kikker efter jule gaver.

Men det er typisk i ugerne op til julen, samt til sommerferierne. Og så kommer der sikkert her efter jul et boom, hvor folk så finder ud af at de har tømt lagerne i deres virksomheder.

Så for mig nej tak til det der kalenderlys.

/Kenneth

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:08

tape produktionen har det lige så godt i december som i alle andre måneder :) - men ok, mangler man tape, ja, så mangler man jo tape Big Smile

Og vores plastikkort med tryk går bedre end planlagt, men her ved vi ikke helt hvordan en "normal måned" ser ud endnu, da vi ikke har været i gang så længe. Men vi producerer da allerede i dag personale kort for dobbelt så mange virksomheder end planlagt + vi kommer med et brag af et tilbud på en ny kortprinter til januar og vi har fået interessen fra nogle af de store kæder til at levere til dem, da vores måde at gøre tingene på bare virker :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26

Nicolaj Thomasen:

10 dage i december = samme overskud som hele november. Forlæng julen, så holder jeg fri resten af året - 90 dage på kalenderlyset, Tak Big Smile

Jeg tror ikke at et eventuelt svagt julesalg har ramt internettet. Andre der har medvind?

Jeg ramte allerede det punkt d. 6 december med mine affiliate sider. Dog havde jeg heller ikke den bedste November måned.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)