Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Nye Blog - Feedback!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Fedt! Men hvordan putter jeg WordPress på `?

Du bruger vores 1-click-installer. Udfyld nogle få oplysninger og tryk "installer", så virker det. :-)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:22

- Så kan jeg nærmest godt sige! I har snart endnu en kunde! Det var sku billigt!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 13:23

Hej Mads.

Jeg vil god lave din blog gratis. Ring til mig på skype korn956

Eller ring til mig på 27986374

Så finder vu nok ud af det.

Hilsen Mike

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 13:26

Mads:

- Så kan jeg nærmest godt sige! I har snart endnu en kunde! Det var sku billigt!

Jamen det vil jeg så se frem til, Mads.

Ha' en fantastisk dag! :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 13:28
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 13:41
Patrick - Meebox:

24 kr. årligt / 2 kr. måneden for vores billigste webhotel. Det er lige før du kan gå ned med flasker, så er der råd. :-D

Hej Patrick, der kommer vel lidt oprettelse og domæne oven i? hvad er total prisen som Mads skal betale for at kunne starte op? 150? 200
Jeg kiggede lige på jeres løsninger og har off track spørgsmål hvor høj er jeres php memory limit?
Mvh
Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 14:12

Hamburg1991:

Patrick - Meebox:

24 kr. årligt / 2 kr. måneden for vores billigste webhotel. Det er lige før du kan gå ned med flasker, så er der råd. :-D

Hej Patrick, der kommer vel lidt oprettelse og domæne oven i? hvad er total prisen som Mads skal betale for at kunne starte op? 150? 200
Jeg kiggede lige på jeres løsninger og har off track spørgsmål hvor høj er jeres php memory limit?
Mvh
Morten

Hej Morten.

Ja. Der kommer en oprettelse på 49 kr. og skal du registrere et domæne, koster det typisk 99 kr. alt efter hvilket domæne du skal have. Det er dog gratis at flytte .dk-domæner.

Så det bliver 172 kr. første år, for registrering af domæne, webhotel og oprettelse.

Memory_limit er på 128 MB, som det også fremgår af vores FAQ:
http://meebox.net/webhoteller/webhotel-faq#4

Og priserne er naturligvis inkl. moms. :-)

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 14:21

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 14:24

Patrick - Meebox:

Hamburg1991:

Patrick - Meebox:

Mvh
Morten

Hej Morten.

Ja. Der kommer en oprettelse på 49 kr. og skal du registrere et domæne, koster det typisk 99 kr. alt efter hvilket domæne du skal have. Det er dog gratis at flytte .dk-domæner.

Så det bliver 172 kr. første år, for registrering af domæne, webhotel og oprettelse.

@Patrick, super fin start pakke til den pris

@Mads, nu må du se at komme igang - 172 kr og du er online med de eget domæne og hosting!!, find dig et godt navn, så du kan komme i gang med a blogge og tjene lidt lommepenge

pøj pøj

Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:30

Mads:

wordpress har et guid her

http://codex.wordpress.org/da:Installering_af_WordPress

så du let og enkle kan en  installere wordpress på 5 minutter spørgmål kan du altid skrive på amino.dk evt. også på http://wordpress.dk/forum/ for yderligere spørgsmål for wordpress kan udbygges  med 1000 vis plug in derved kan din blog nærmeste alt næsten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)