Hej Casper,
Læs lidt i tråden og få et indtryk af de firskellige holdninger og forventninger det har du måske gjort så her får du mine igen*:
Udveksle synes om formålet er:
- at opnå så højt tsal på syens det er muligt
- at udveksle links til andre web-site
- at opnå stæørre trafik
pind 1)
ikke noget formål i sig selv tvivler på at det påvirker nogen at se et stort synes om tal - men du får funktionaliteter fra Facebook som uge rapporter over besøgende ect. Faktisk ret god markedsføringsmæssigt
pin 2) er et væsentligt mål at få krydshenvisninger til web-sites jeg lægger et link på din site og det ses nu på både din og min site. Det betyder at din site ses af alle min "venner" og mion af diune kan duse det for dig?
pin 3)
siger sig selv ik?
Jeg mener dog )der er et problem nemlig at masnge ikke ønsker andres produkter på deres site - og de går glip af målet i pin 2 og 3 - dvs. får alene høj talsum på synes om !
Jeg synes man skal lade andres link ligge på sin site minds 2-4 døgn og så kan den slettes da der så er muligheder for at den er set af vennekredsen - det er NetWork Marketing så det vil noget !
Og der til kommer at når du går alle 49 sider i tråden igennem får du et godt billede af dine partner mulgiheder og af dine konkurrenter som iøvrigt også er potentiale for samarbejde !
Ps Til allle jeg er nu på 19 jeg har været alle 49 sider igennem - gode toner for det 

, men der skal komme flere og det gør der også ikke?
Hjalp det Casper ?
Bare gode toner tak !
mvh
john sommer