Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi "synes godt om" hinandens Facebook-side?

Side 49 ud af 67 (662 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Imponerende og fint - helt fremme ! du får en god tone Music for det - som du kan se er der rigtigt gang i tråden her og Facebook profilerne - ja de bliver godt og grundigt fyldt op med nåe ja .... reklamer !

Og så har det faktsk være ten god øvelse der give et godt indblik i de mange business profiler meget fint !

Det sparker rø,,, som du nok ville udtrykke det !

All the best

john  glad bruger :-)) 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:05 | Låst

Hej venner!

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvorfor, I synes godt om hinandens sider. Håber I vil hjælpe mig :-)

Giv din stemme her (klik)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 18:12 | Låst

Hej Casper,

Læs lidt i tråden og få et indtryk af de firskellige holdninger og forventninger det har du måske gjort så her får du mine igen*:

Udveksle synes om formålet er:

- at opnå så højt tsal på syens det er muligt

- at udveksle links til andre web-site

- at opnå stæørre trafik

pind 1)

ikke noget formål i sig selv tvivler på at det påvirker nogen at se et stort synes om tal - men du får funktionaliteter fra Facebook som uge rapporter over besøgende ect. Faktisk ret god markedsføringsmæssigt 

pin 2) er et væsentligt mål at få krydshenvisninger til web-sites jeg lægger et link på din site og det ses nu på både din og min site. Det betyder at din site ses af alle min "venner" og mion af diune kan duse det for dig?

pin 3)

siger sig selv ik?

Jeg mener dog )der er et problem nemlig at masnge ikke ønsker andres produkter på deres site - og de går glip af målet i pin 2 og 3 - dvs. får alene høj talsum på synes om !

Jeg synes man skal lade andres link ligge på sin site minds 2-4 døgn og så kan den slettes da der så er muligheder for at den er set af vennekredsen - det er NetWork Marketing så det vil noget !

Og der til kommer at når du går alle 49 sider i tråden igennem får du et godt billede af dine partner mulgiheder og af dine konkurrenter som iøvrigt også er potentiale for samarbejde ! 

Ps Til allle jeg er nu på 19 jeg har været alle 49 sider igennem - gode toner for det  MusicMusicMusic, men der skal komme flere og det gør der også ikke? 

Hjalp det Casper ?

Bare gode toner tak !

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:37 | Låst

Dbh. Yngvi

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:25 | Låst

Hej Anders Pedersen.

Har nu trykket "synes godt om" på din Facebook side. Kig også gerne på min Facebook.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 21:18 | Låst

mvh john sommer

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:25 | Låst

Hej Yngvi K.

Man kan desværre ikke komme ind på din facebook profil :-( 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:08 | Låst
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:27 | Låst

Jeg vil gerne melde ud, at jeg hermed ikke længere deltager i tråden. Jeg ønsker ikke at få likes, som ikke er interesserede i Facebook markedsføring, og ønsker ikke at få henvendelser fra folk, som kræver at jeg synes godt om deres Facebook sider, fordi jeg 3. januar skrev, at de var velkomne til at synes godt om min.

Jeg håber på jeres forståelse og at I accepterer, at jeg ikke ønsker flere af den slags henvendelser.  

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 12:02 | Låst

Har du en lille skuespiller eller model i maven? Så like Statist.dk på Facebook. Vi holder jævnligt konkurrencer, hvor vi udlodder et års gratis medlemskab af Statist.dk.

Side 49 ud af 67 (662 indlæg)