|
Jonathan jo jo har skam trykket .. men ved ikke hvorfor det ik fremgår af din side for den skulle være gået ind :-) |
Okay. Nej, den tag nok bare lidt tid om at registrere det. Men tak for det, og forsat go dag! :-)
Debat
|
Jonathan jo jo har skam trykket .. men ved ikke hvorfor det ik fremgår af din side for den skulle være gået ind :-) |
MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk
|
Okay. Nej, den tag nok bare lidt tid om at registrere det. Men tak for det, og forsat go dag! :-) |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
|
Det er nok ikke særlig mange smykker I kære Amino-drenge køber til Jer selv! :) men der finder piger herinde og nogle drenge køber jo også smykker til deres kærester. Der findes også nogle få herresmykker. Så kig endelig forbi Pilegaard Smykkers Facebook side og synes godt om! :) |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Nu har jeg trykket "synes godt om" cirka 20-30 stk og jeg har selv fået 3 - nogen der vil hjælpe med at gøre noget ved det? |
Anders Pedersen
Hej John. Tak skal du have for din hjælpsomhed :-) Det er jeg nu også helt med på. Grunden til at jeg endnu ikke har oprettet en facebook-side, er, at mit kommende internationale musikanmelder-website endnu ikke er på nettet. Som tekstforfatter får jeg næppe nogensinde en facebook-side. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fint med mig. Som en anden også siger, så er vi ikke interesserede i, at folk bruger vores sider til at spamme vores kunder (fans) med indhold, som kommer fra andre. Prøv lige at få 10 klik herfra med folk der alle poster på ens væg - så flygter dem man har som fans i forvejen da, for hvem gider have 10 opdateringer fra en fanside på ingen tid (jeg ved, at jeg sletter dem, der opdaterer deres side flere gange om dagen!) Jeg tror, du har misforstået meningen med denne tråd fuldstændigt... |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
|
Hej lise linket er ikke virksomt har været der men nej......... mvh
john sommer |
mvh john sommer
|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|![]()
|
Så har jeg gennemgået alle 48 sider Mvh. Lisbeth |
Done |