Hej !
Jeg har nu været alle 49 sider igennem - det er udført som en målsætning med start fredag og skulle færdiggøres hurtigst muligt!
Hvorfor:
- komme på omgangshøjde tråden er 1 år gammel!!
- der bliver en meget stor berøringsflade som stort set "kontaktes/ses" samtidig
- det er nu ikke noget arbejde at hænge på tråden
Resultat:
- vi får mange klik "Synes om" hvis alle arbejder ?
- de der ikke arbejder får intet ud af dette her og det er vel rimeligt nok
- det er budskabet der skal ud og ikke alene et stort talsum af klik fra nogen der synes om, men det er også vigtigt
Så nu kan jeg se frem til at få en række synes omme-re ikke !
Jeg har bevidst lagt et link der hvor jeg har været der hvor dette ikke er muligt intet Synes om -
Jeg er sikker på at det er den bedste måde for os alle - den metode giver nemlig en krydshenvisning således at din side omtales på min side og omvendt - et stærkt træk.
Så fortvivl ikke når du besøger din side - men gæld dig over at der er nogen der har lagt en krydshenvisning -. og lad den så blive der et par døgn og så må du sådanset gerne slette den for så er den alligevel druknet i alt muligt andet gøgl!
Og så synes jeg det er godt set af trådstarter, men han arbejder for lidt selv synes jeg !
Måske det kommer han har travlt ??
All the best med jeres business - det har været meget informativt og lærerigt at gennemføre dette arbejde - det har givet en god indsigt i hvem der er her med hvad !
Til orientering kan det oplyses at efter ca. 49 x 5 = 245 klik og links sat ind har jeg selv
modtaget:
SID NED 13
God arbejdslyst ! 
mvh
john sommer