Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop valg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bedre haævdel har kigget lidt på webshop til et opstart projekt og vil lige høre om i har nogle forslag til vores webshop når jeg nævner lidt forudsætninger.

Jeg kan lave lidt hobbykoder (HTML, PHP lidt WP og arbejder med SAP på pænt højt niveau Pre-Certificate,) Min bedre halvdel er Grafiker men ikke web kodning osv.

Derfor vil vi gerne starte med en standardløsning vi selv kan modificere lidt selv med

• Overskueligt og let for kunden
  • Plads til 3000-5000 vare no.
  • Lagerstyring
  • Pluklister Følgesedel
  • Kan integrere Track and Trace fra transportør
  • Har pænt plads på de enkelte produktsider billede/tekst/link til leverandør
  • Let at holde opdateret, gerne masseopdatering af priser f.eks. 3% på alle vare
  • Salgsstatistik og evt. andre
  • Tilbuds/Kampagne mulighed
  • Visa/Dankort
  • Gerne mulighed for video sektion
  • Nyhedsbrev
  • Gerne mulighed for samarbejde med WEB 2.0, Især Blog
  • Til 3000-5000 ordre (i år2)
  • Noget vi selv kan styre

Jeg har kigget på Goldenplanet, Oscommerce, Dandomain, Wordpress da vi vil prøve ideen af iden vi investerer i den store individuelle løsning.

Er Joomla eller ovennævnte til at går til med de nævnte forudsætninger.

Har i kommentarer eller forslag til andre hører jeg gerne

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:39
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 19:51

Hej Rasmus,

Takker, kigger det ud, ved du om det nogenlunde overholder vores ønsker...?

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:55

Det burde det. Bemærk at I dog nok skal bruge en (gratis) udvidelse for at få bloggen op og køre. Og track and trace skal I nok også have en udvidelse til at styre (det kommer lidt an på hvem i planlægger at bruge til transport)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:56
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 20:04

Er det rigtigt at det er Enterprise version vi sigter på til en start?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glem enterprise versionen med mindre I har rigtig mange penge (den koster fra $13000 om året). I skal gå efter community licensen der er 90+% identisk med enterprise versionen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har baseret på osCommerce udviklet en dansk webshop den kan stort set det i efterlyser, og hold nu fast den er gratis! ingen skjulte omkostninger og med lidt HTML og php kendskab og en grafiker ved hånden kan i sagtens selv lave det hele.

Skulle i have spørgsmål undervejs kan i altid klikke på support linket i kontrolpanelet så havner i på mit supportforum hvor der altid er god hjælp at hente også gratis.

I kan se demoshoppen her http://www.uniquefree.dk og er finder i også et download link.

PS: den er som sagt gratis men hvis man vil støtte projektet så kan man købe sin betalingsgateway og hosting gennem mig. MEN det er altså IKKE noget krav, i kan altså frit vælge.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 22:17

Vil jeg helt sikkert checke ud.... takker for link

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:34

Kennith:

Jeg har baseret på osCommerce udviklet en dansk webshop den kan stort set det i efterlyser, og hold nu fast den er gratis! ingen skjulte omkostninger og med lidt HTML og php kendskab og en grafiker ved hånden kan i sagtens selv lave det hele.

Jeg kan personligt varmt anbefale Kennith og Unique Systems.
Mit firmas webshop Nielcoshop.dk med blandt andet salg af solid antivirus er bygget på netop Uniquefree - i øvrigt med fantastisk bistand fra Kennith. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)