Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde database

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg synes jeg har ledt og prøvet meget forskelligt er der nogen af jer der kender til en kunde database  man selv kan have på sin webserver det skal helst være noget simpelt noget og gerne gratis

Lad mig høre fra jer

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:27

Nu nævner du ikke hvad databasen skal bruges til, men jeg har for nogle år siden rodet lidt med  med vtiger open source CRM. Systemet kan utroligt mange ting i forbindelse med salg, service og time/sags styring hvis det er det du er på jagt efter. Du kan se mere på www.vtiger.com.  

Der findes en del udvidelser bla. til word så man kan skrive og registrere tilbud, salgsbreve mm. og outlook så kundeaftaler registreres i kalenderen.

Simpelt? - det kan diskuteres, men det er gratis

Ps. EZL Data i Sorø er skrappe til vtiger, hvis du skal bruge hjælp til installation og opsætning.

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:35

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 20:20

Ja det er rigtigt jeg har ikke snakket om hvad det skal bruges til jeg har et rengøringsfirma med en del vinduespolering men jeg vil da lige tage et kig på det vtiger

tak for tippet

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 20:21

Prøver lige at kigge på det Exportinnovation

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)