Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Argh jeg får fnider!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

<ARGH FNIDER>

Hvor er det bare irriterende når man sender en regning til en kunde, og han ikke betaler...

Så beder han om dokumentation, så han bedre kan overlevere det til indiske eller kinesiske programmører (ekstra time forbrug) - uden at have betalt sin tidligere regning.

Jeg har så valgt at smække arbejdstimekassen (findes der sådan et ord?) indtil han har betalt sin sidste regning... Er det forkert?

</ARGH FNIDER>

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 18:16

Tom Frank Christensen:
Jeg har så valgt at smække arbejdstimekassen (findes der sådan et ord?) indtil han har betalt sin sidste regning... Er det forkert?

Det beror vel altid på situationen. Generelt synes jeg det er fornuftigt at man ikke er naiv og for flink når kunden ikke betaler. Omvendt skal man jo heller ikke ignorere kundens forklaringer, hvis det er en god kunde, som altid tidligere har betalt til tiden.

Jeg synes, med ovenstående informationer, at du har valgt rigtigt, så du ikke laver mere arbejde som du måske ikke bliver betalt for.

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er altid en afvejning.

Vi har kunder, der nærmest aldrig betaler til tiden, men som til gengæld er hyggelige og høflige og altid undskylder, når de har glemt at betale. Dem har jeg ikke noget problem med.

De kunder, der altid brokker sig, er urimelige, forventer gratis arbejdskraft m.m., får ikke nær så lang snor.

Jeg er langt hen ad vejen forstående og villig til at finde en alternativ løsning, hvis kunden af en eller anden grund ikke kan overholde vores aftale.

På den anden side betaler vi alle vores fakturaer til tiden, og det er altså ikke urimeligt at forlange det samme af sine kunder.

Der skal generelt en del til, før vi smækker timekassen i, men derfra er der til gengæld heller ikke langt til en hilsen fra vores glimrende inkassofirma.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:05

PWM:

Tom Frank Christensen:

Det beror vel altid på situationen. Generelt synes jeg det er fornuftigt at man ikke er naiv og for flink når kunden ikke betaler. Omvendt skal man jo heller ikke ignorere kundens forklaringer, hvis det er en god kunde, som altid tidligere har betalt til tiden.

Jeg synes, med ovenstående informationer, at du har valgt rigtigt, så du ikke laver mere arbejde som du måske ikke bliver betalt for.

Hej

Nej en af årsagerne til min beslutning er egentlig at jeg i hvert fald een gang før har måttet minde om betalingen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)