Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig programmør/udvikler af software søges til nyt koncept.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Programmør søges til udarbejdelse af nyt koncept.

Programmet som skal laves er et som skal kunne lægges på en touch skærm (lidt ligesom ved en I-pad), altså i stil med en applikation, dog noget større.

Spørg mig ikke om programmeringen skal foregå i .net/html eller lignende, for har ikke den store forstand på dette. Derfor søges programmør.

Jeg ved at jeg er meget sparsom med detaljerne, men jeg har ikke lyst til at skrive alt for meget om konceptet, idet det er nyt på markedet.

For at finde frem til den rigtige programmør, vil jeg ligeledes bede alle henvendelser om en underskrevet hemmelighedserklæring inden der bliver gået yderligere i detaljer omkring projektet.

Betaling for arbejdet kunne bestå af både kontant afregning samt procenter af virksomheden, alt efter hvordan vi får det skruet sammen.

Jeg vil se frem til at høre noget fra alle interesserede snarest, da projektet er planlagt til opstart hurtigst muligt.

PS: Jeg vil bede alle amatør/fritids programmører (som har lavet en enkelt eller 2 hjemmesider i html) om ikke at henvende sig, da det ville være spild af tid. Man behøver dog ikke være proffesionel virksomhed for at henvende sig.

Med venlige hilsener.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anonymos:

PS: Jeg vil bede alle amatør/fritids programmører (som har lavet en enkelt eller 2 hjemmesider i html) om ikke at henvende sig, da det ville være spild af tid. Man behøver dog ikke være proffesionel virksomhed for at henvende sig.

Kan vi så ikke samtidig frabede os sådanne useriøse henvendelser som din?

Du er nødt til at lukke noget mere op for posen hvis du vil have seriøse svar.

Hhvad forventes der af evner hos udvikleren, og arbejdsindsats?

Er der lavet en fyldestgørende kravspecifikation til produktet?

Foreligger der budgetter for salg og markedsføring af produktet?

Har budgetterne været forbi en revisor for at blive realitetstjekket?

Er der penge i biksen til at aflønne udvikleren, og er der penge til at markedsføre produktet for?

Er der en tidsplan for de forskellige faser af udvikling, salg osv?

Hvornår forventes positivt cashflow?

Alle de spørgsmål og sikkert flere andre er ganske væsentlige for folk der måtte have interesse i at byde ind på opgaven, også uden at du behøver fortælle synderligt meget om dit tophemmelige projekt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:39

har du en mail adresse du kan kontaktes på?

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 19:28

Til Anders

Nej, Anders, du kan ikke frabede dig noget som helst, da det er mig som har brug for en ydelse, og dermed også helt selv kan bestemme nøjagtig hvad jeg ønsker, og nøjagtig hvordan jeg ønsker at oplyse omkring det på.

At du ikke kan tåle at jeg frabeder mig henvendelser fra visse folk, som jeg vurdere ikke kan hjælpe mig, og derfor ville spilde både min og hans/hendes tid, kan jeg jo ikke tage mig af.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor du overhovedet bruger tid på at skrive dette indlæg. Jeg kan jo forstå på dit sarkastiske indlæg at du ikke ønsker at byde ind på mit "tophemmelige projekt", men derimod blot ønsker at kommentere på hvad alle andre burde have at vide.

Det vedkommer dog som sagt ikke dig hvad jeg ønsker at oplyse folk om. Jeg har et projekt som jeg ønsker udført, og jeg har skam tænkt mig at fortælle alt omkring det, og svare på alle aktuelle spørgsmål, når de programmører som ønsker sig arbejde, har tilmeldt sig og har udfyldt en hemmelighedserklæring, som jeg også gør opmærksom på i første indlæg.

Hvordan og hvorledes jeg søger arbejdskraft/samarbejdspartnere på, vedrører heller ikke dig, og hvis det eneste du ønsker dig, er at komme med fuldstændige ligegyldige indsigelser til min forespørgsel, vil jeg derimod frabede mig at du igen spilder min tid.

Til alle Jer der allerede har skrevet til mig, siger jeg mange tak, og jeg vil fra mandag morgen begynde at gribe fat i det. Desværre kan det ikke blive før, da jeg i weekenden skal på jagt.

God weekend til Jer alle.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anonymos:

Til Anders

Nej, Anders, du kan ikke frabede dig noget som helst, da det er mig som har brug for en ydelse, og dermed også helt selv kan bestemme nøjagtig hvad jeg ønsker, og nøjagtig hvordan jeg ønsker at oplyse omkring det på.

At du ikke kan tåle at jeg frabeder mig henvendelser fra visse folk, som jeg vurdere ikke kan hjælpe mig, og derfor ville spilde både min og hans/hendes tid, kan jeg jo ikke tage mig af.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor du overhovedet bruger tid på at skrive dette indlæg. Jeg kan jo forstå på dit sarkastiske indlæg at du ikke ønsker at byde ind på mit "tophemmelige projekt", men derimod blot ønsker at kommentere på hvad alle andre burde have at vide.

Det vedkommer dog som sagt ikke dig hvad jeg ønsker at oplyse folk om. Jeg har et projekt som jeg ønsker udført, og jeg har skam tænkt mig at fortælle alt omkring det, og svare på alle aktuelle spørgsmål, når de programmører som ønsker sig arbejde, har tilmeldt sig og har udfyldt en hemmelighedserklæring, som jeg også gør opmærksom på i første indlæg.

Hvordan og hvorledes jeg søger arbejdskraft/samarbejdspartnere på, vedrører heller ikke dig, og hvis det eneste du ønsker dig, er at komme med fuldstændige ligegyldige indsigelser til min forespørgsel, vil jeg derimod frabede mig at du igen spilder min tid.

Til alle Jer der allerede har skrevet til mig, siger jeg mange tak, og jeg vil fra mandag morgen begynde at gribe fat i det. Desværre kan det ikke blive før, da jeg i weekenden skal på jagt.

God weekend til Jer alle.

Nu er det jo heldigvis så fint med sådan et offentligt forum som Amino at det er helt op til folk selv om de ønsker at deltage i debatten.

Grunden til at jeg skrev mit indlæg er såmænd blot at Amino oversvømmes med folk som dig der har verdens bedste idé og skriver en masse indlæg hvor de søger billig arbejdskraft der typisk skal løbe hele risikoen ved at arbejde gratis indtil der måske er skabt noget værdi i projektet, nåe ja, og hvis det fejler, så har de jo tabt det hele.

Dit indlæg er nærmest en prototype på den bunke af indlæg der kommer her, uge efter uge, hvor håbefulde folk satser på at finde folk der er villige til at knokle røven ud af bukserne uden nogen synderligt synlig chance for gevinst.

Så selvom du ikke fandt mit indlæg brugbart for dig, er jeg ganske sikker på at det har åbnet øjnene for andre der har set dette indlæg og derfor enten har været klar over hvilke spørgsmål de bør være klar til at stille dig, også før en eventuel underskrift, eller blot har indset at det er smartest ikke at byde ind på opgaven.

Knæk og bræk med din jagt i weekenden.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det kan da godt være at nogle folk vælger at skrive en masse indlæg som du mener er udnyttelse af arbejdskraft eller rent snyd og spild af folks tid, men hvordan kan du lige garantere andre læsere at mit nu også er det, og hvor kommer alle dine fordomme fra?

Når du tror at alle der søger arbejdskraft/samarbejdspartnere via amino.dk prøver at snyde folk. Tror du så også at det er indvandrene der er skyld i alt kriminalitet i Danmark, og tror du også at alle jyder er dumme landmænd, og at alle sjællændere er smarte folk i jakkesæt? 

Dumme fordomme som dine mener jeg ikke kvalificerer sig som værende brugbare, men jeg kan selvfølgelig ikke svare for andre herinde på Amino.dk. Jeg har det nemlig med at lade folk tænke selv, da det jo forhåbentligt er voksne mennesker som kan tage vare på sig selv der er tilmeldt herinde... At du ønsker at lege politimand og folkehelt på alle andres vegne, som om andre aminobrugere skulle have en IQ som en 5-årig må jo stå for din egen regning.

Jeg stoler dog på at folk som til dagligt i en eller anden grad er selvstændige (eller ønsker at være det), og dermed tilmeldt Amino.dk, kan tage vare på dem selv og stille de spørgsmål de måtte finde nødvendige for at tage en fornuftig beslutning.

En anden vigtigt notits er: At hvis du mener at alle amino-indlæg i min kategori er ude på at snyde. Hvorfor er du så tilmeldt herinde? Det er jo reelt set det samme som at sige at amino.dk er tidsspilde og ubrugbart.

Tilbage til emnet: Såvidt jeg ved oplyste jeg allerede i mit første indlæg at afregningen KUNNE bestå af både kontant afregning plus en procentdel af virksomheden. Jeg ved ikke hvad begrebet "KUNNE" betyder i din verden, men i min verden betyder det at afregningen eventuelt kunne se sådan ud. En anden måde kunne være at programmøren blot bliver betalt kontant for sit arbejde, og derfor skal han/hun ikke bekymre sig det mindste om et eneste af de spørgsmål du stillede (og jo, pengene til projektet er der allerede). Men det kommer an på personen jeg skal arbejde sammen med, og hvad der aftales indbyrdes. Lige netop derfor vil jeg ikke gå dybere ind i noget som helst inden jeg har talt videre med en mulig programmør efter en underskrevet hemmelighedserklæring.

Jeg syntes også det er utroligt at jeg skal sidde en fredag aften og spilde min tid ved at forklare mig overfor dig, bare for at jeg kan få lov at bruge mine penge på noget programmering som jeg har behov for. Bliver du spurgt ud på denne måde, eller svinet til på samme sarkastiske vis når du handler dine varer eller services?

Men jeg må indrømme at det jo nok er dejligt for alle de infantile unger som er tilmeldt amino, at det må være skønt med en rigtig "farmand" som dig der kan fortælle dem hvad der er fornuftigt netop i deres liv.

Tak for din jægerhilsen. jeg vil også ønske dig en fortsat god weekend.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 23:06

Anonymos:

Betaling for arbejdet kunne bestå af både kontant afregning samt procenter af virksomheden, alt efter hvordan vi får det skruet sammen.

Jeg tror primaert de ovenstaaende kommentarer skyltes den quotede formulering, da det er uklart om der er mulighed for at faa fuld loen, eller om en relativ stor del af betalingen gives i form af andele i firmaet. Men hvis du faktisk tilbyder fuld loen, saa boer du nok erstatte den mod noget lignende

"Betaling for arbejdet bestå af loen og/eller procenter af virksomheden alt efter naermerer aftale"

(Jeg  ved godt du ikke kan rette det i denne besked, men hvis du ikke finder noget, og skal soege igen).

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:19

Anonymos:

Men jeg må indrømme at det jo nok er dejligt for alle de infantile unger som er tilmeldt amino, at det må være skønt med en rigtig "farmand" som dig der kan fortælle dem hvad der er fornuftigt netop i deres liv.

Hej Anonymos,

Velkommen på Amino.

Inden jeg forholder mig til din sikker alvorligt mente søgen efter programmører til dit projekt, vil jeg alligevel som Moderator anbefale dig at skrue anelse ned for charmen og omtale Aminos brugere med lidt mere respekt.

Jeg er sikker på, at det øger chancerne for succes i din søgen, som jeg i øvrigt ønsker dig held og lykke med. Skype-Smile

Du har naturligvis al ret til ikke at ville oplyse noget videre omkring dit projekt, før man konkret har budt ind på opgaven.
Det er jo netop den svære balancegang, at du gerne vil tiltrække professionelle programmører, der har noget at byde på - uden at ville fortælle dem om opgaven, før de har meldt sig på banen og underskrevet en NDA. Det jo er måske den største udfordring.. at få opgaven til at virke indbydende nok på professionelle, der helt naturligt kræver realisme i projektet og udsigt til en god honorering af deres indsats, inden de byder ind - og samtigt ikke vil åbne så meget op for posen, at andre løber med idéen.

Som nævnt ønsker jeg dig al mulig held og lykke med projektet og din færden på Amino. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 23:47

Til John

Nu ved jeg ikke om du har læst alle indlæg i denne tråd igennem, men jeg syntes du skulle kigge lidt nærmere på det.

"Men jeg må indrømme at det jo nok er dejligt for alle de infantile unger som er tilmeldt amino, at det må være skønt med en rigtig "farmand" som dig der kan fortælle dem hvad der er fornuftigt netop i deres liv."

Ovenstående passage, som jeg skrev er jo lige netop ment i ren ironi til det som en anden bruger skrev som svar til mit indlæg (fordi han åbenbart mente han skulle lege far for dem som henvendte sig på mit indlæg). Jeg skriver jo netop at Amino brugere lige netop ikke er nogle dumme unger, men at det rent faktisk er voksne mennesker som kan tage fornuftige beslutninger selv, og at de ikke behøver en "farmand" til at tage vare på dem.

Dette vil du også forstå hvis du læste hele tråden igennem. Er derfor ked af hvis det skulle være blevet misforstået af nogen.

Med venlige hilsner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)