Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PRINT AF ID KORT

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige dette spørgsmål. Vi er en mindre virksomhed som skal have printet nogle medarbejder ID kort (ca 25-30 stk). Herefter vil vi løbende få brug for nogle kort løbende. Sådan 1-2 kort engang imellem. Jeg har søgt lidt omkring det og læst nogle indlæg. Jeg står nu over for 3 alternative:

1. køb af maskine

2. Tryk af kort fra ekstern sted

3. Selvtryk/print/laminering

Løsning 1 virker jo lidt for dyr, da den billigste maskine jeg har set koster mellem 6000-7000,-. Og givet vores behov er det nok at skyde over målet eller findes der billigere maskiner.

Løsning 2 er jo bred men mange steder virker meget professionelle. Her virker det bare så dumt at skulle lave 1 kort på et senere tidspunkt og betale for levering af 1 kort af gangen.

Løsning 3 er den som tiltaler mig mest at kunne lave det selv. Er der nogle som har erfaringer med tryk af ID kort (eller visitkort med clips til fx messedeltagelse)?

Kunne være spændende og høre om der findes nogle færdigløsninger men fx selv kunne printe ud ligesom de der færdiglavede ark til visitkort mv

Eller ved løsning 2 bare links til steder som erfaringsmæssigt er hurtige, billige og professionelle i deres tryk af ID kort.

Alle forslag er velkomne!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan hjælpe dig med alle tre løsninger :)

Hvis du skriver din e-mail adresse eller sender mig en email på: Janus@korttrykkeriet.dk, så kan vi lige snakke om de forskellige løsninger?

mvh
Janus J Lindau
KortTrykkeriet.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)