Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal i have alle sammen for nogle gode svar. Jeg har nu lidt at arbejde videre med.

Hav en dejlig dag.

Mange hilsner

Sanne

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:20

Hej Brian

Jo, det har du ret i - tak :) Jeg har tidligere benyttet www.Newbie.dk i forbindelse med tilmeldinger til Grafikshoppen, men jeg har ikke fået ændret tilmeldingsmåden på Grafikshoppen, efter at jeg er ophørt med at bruge Newbie, så det vil jeg da få gjort snarest :)

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:42

Det foerste jeg bemaerker naar jeg aabner siden er

1. nydeligt design

2. irritation over at 

2.1. billederne skifter for hurtigt, faktisk irriterer det mig/mine oejne at de skifter i det hele taget

2.2 Den lille tekst boks oppe til hoejre skifter tekst saa hurtigt at jeg ikke naar at laese faerdigt. 

3. Da jeg scroller lidt ned (har lille skaerm, teksten starter paa nederste 3 del af skaermen) for at laese forsiden er jeg allerede staaet af da jeg ser al den tekst. 

4. Naeste jeg bemaerker er at de fleste af billederne den skifter mellem virker intetsigende paa mig. Billeder af kaktus og lotus? Lotus er flotte ja, men jeg har selv personligt taget bedre billeder af lotus end dem paa din side. 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:44

stiginshanghai:

4. Naeste jeg bemaerker er at de fleste af billederne den skifter mellem virker intetsigende paa mig. Billeder af kaktus og lotus? Lotus er flotte ja, men jeg har selv personligt taget bedre billeder af lotus end dem paa din side. 

Undskyld, orkideer. Mindede mig af en eller anden grund om lotus Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:51

Fuldt ud ok tekst mængde

Overskueligheden i teksten mangler der, hvad der gøres er nogle disse her ting

Lav h1 og h2 overskrifter ved hvert nyt der starter på siden

Sæt billeder og grafik ind imellem teksten der giver liv i teksten.

Sæt gerne CVR nummer på siden vis haves et, sæt det på kontaktsiden

Aloe Vera siden hopper hen på et andet domæne, lav en undersiden til denne side evt. links til denne side derfra for meget forvirrende at siden hopper over på andet domænet på nuværende måde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 21:34

Du kan finde tusindevis af gratis billeder på www.sxc.hu de er ikke altid helt perfekte men de er altså helt gratis

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)