ADVARSEL: Hvis du modtager en venneanmodning fra Helle Thorning-Schmidt, Villy Søvndal, Margrethe Vestager eller Johanne Schmidt-Nielsen, så skal du IKKE acceptere den. Det er en virus, der vil gøre din arbejdsdag længere, tage flere af dine penge, tage lån i udlandet i dit navn og i sidste ende køre Danmark ud over afgrunden til de andre lande som Grækenland, Spanien og Irland.
Jeg tror desværre det er noget der bliver en realitet... Helle bliver hel sikkert valgt til statsminister næste valg
Det tror jeg desværre også, men så er det jo godt at jeg ikke bor så langt fra f.eks. Flensborg. Så bliver det nemmere for mig at overtale familien til at smutte med derned, og så kan jeg se på fra sidelinjen mens hende og hendes regering kører DK i sænk. Og så vil jeg sige til min far: "Hvad sagde jeg?!"...
ja ja Morten, men det må du vente lidt med at sige. Lige pt er det jo os fædrende generation der kan sige "hvad sagde vi" :-)
Det er i følge min teori blot fordi at Venstre har været så uheldig at der kom en international finanskrise.
Jeg er klar over at den nuværende regering ikke altid har gjort det lige godt, og var også rimeligt skuffet da Anders Fogh Rasmussen smuttede før tid, men jeg hælder alligevel mest til den liberale side. Det er blandt andet også derfor at jeg stemmer Liberal Alliance næste gang i stedet for Venstre (som jeg gjorde sidst)..