Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncept godt nok? Fodbold!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Har overvejet at starte noget, hvor jeg hjælper mindre fodboldklubber, med at promere deres klub i lokal samfundet med f.eks. Halstørklæder, t-hirts osv. evt. får dem i den lokale sportsforretning og bygger en webshop til dem!

Holder dette koncept i længden? Hvad skal jeg tage højde for?

Mvh Lasse

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:54

Jeg hader selv sortseere, og folk som kun er ude på at skyde idéer ned. Dog må jeg deværre sige, at som udgangspunkt, synes jeg at din tanke er vældig fin, men set fra et økonomisk synspunkt, tror jeg ikke det er cost-effective at starte den forretning op. Ikke grundet mit (begrænsede) kendskab til iværksætteri, men grundet mit store kendskab til mindre fodboldklubbers økonomi. De fleste klubber har afsindigt svært ved blot at opretholde noget, der minder, om fornuftige træner personalelønninger, så tror simpelthen ikke på, at du finder mange klubber, som har råd til det.

Fra Odense
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:41

De fleste små klubber, både indenfor fodbold, håndbold eller andet vil med kyshånd tage imod koncepter som kan promovere dem og skabe nogle indtægter. Men de færreste har, som Nicolai skriver, hverken tid eller økonomi, som de kan investere i det, så du skal måske nok tænke over en måde, hvor du får en del af den omsætning der sker via det koncept du vil lave til dem.

Professionel hjælp til bogføring og regnskab allerede i dag.

www.proaccounts.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 15:58

Min plan er at starte det op for dem og jeg tager så % af omsætningen fra dette. Er det bedre i jeres hoveder nu? :)

Mvh Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06

Master Vind:

Min plan er at starte det op for dem og jeg tager så % af omsætningen fra dette. Er det bedre i jeres hoveder nu? :)

Mvh Lasse

Har faktisk selv haft tanken. At lave en standardshop med standardvarer, hvor de små klubber kan købe merchandise med deres logo.

Brian

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:47

Brian Schou Larsen:

Master Vind:

Mvh Lasse

Har faktisk selv haft tanken. At lave en standardshop med standardvarer, hvor de små klubber kan købe merchandise med deres logo.

Brian

Mit koncept vil være lidt anderledes! Jeg vil lave en shop til hver klub + gøre noget for at lave præcis det kunderne ønsker og ikke bare standard vare med logo tryk :)

Holder dette koncept?

Mvh Lasse

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:59

Vil det sige at de skal have hver deres domæne? Og skal der være mulighed for betaling med betalingskort??

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:13

Jeg kan skide godt lide idéen, men du skal nok vælge dine klubber med omhu. Der er ikke mange af de klubber jeg har spillet i, hvor jeg kunne se dig skabe en fornuftig omsætning. Min seneste klub havde omkring 200 tilskuere pr. hjemmekamp, men hvis man skulle have penge op af lommerne på dem, ser jeg det nok mere som merchandise salg ved kampene - og ikke på nettet. Bare en tanke :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:34

Master Vind:

Brian Schou Larsen:

Master Vind:

Mvh Lasse

Brian

Mit koncept vil være lidt anderledes! Jeg vil lave en shop til hver klub + gøre noget for at lave præcis det kunderne ønsker og ikke bare standard vare med logo tryk :)

Holder dette koncept?

Mvh Lasse

Hej Lasse,

mit projekt går også ud på, at hver klub i princippet får hver deres shop, men at det er de samme varer, der gå igen.

Brian

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 13:36

Brian Schou Larsen:

Master Vind:

Brian Schou Larsen:

Master Vind:

Mvh Lasse

Brian

Holder dette koncept?

Mvh Lasse

Hej Lasse,

mit projekt går også ud på, at hver klub i princippet får hver deres shop, men at det er de samme varer, der gå igen.

Brian

Bare et problem kan jo ikke bare trykke et halstørklæde eller sådan kan jo slet ikke betale sig?

Mvh Lasse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)