Fedt forslag Umut, rigtig godt! :) Og så ligger det godt i munden. God weekend! |
Noget alla:
Fritidsjob.dk
Fritidsbloggen.dk
UngIArbejde.dk
Fedt forslag Umut, rigtig godt! :) Og så ligger det godt i munden. God weekend! |
Noget alla: Fritidsjob.dk Fritidsbloggen.dk UngIArbejde.dk |
Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk
Heh Mads Tak for dine forslag! Det er desværre kun fritidsbloggen.dk der er ledig, men den er da helt klart værd at overveje :) God weekend! |
Fritidsjob.dk Jobinfo.dk |
Gode bud, men desværre er de optaget begge to. Tak for det alligevel, og fortsat god weekend! |
..og sådan kan du jo blive ved med at sætte ord sammen. Allesammen ord som er relevante for dit site, men som de fleste har glemt lige så snart de har læst det. Var det ungarbejde? ungiarbejde? arbejdung? ungjob? Find på dit eget Wupti, Vix, Goole, Amino (!) osv.. |
Det vil jeg give dig ret i Robert - til deles. Hvis jeg skulle starte en virksomhed som sådan så ville jeg også gøre det. Men til en blog så vil jeg nu gerne have noget der er sådan mere logisk/intuitivt, så at folk ikke er i tvivl om hvad det handler om. Hvis jeg skal skabe et brand, så skal det jo være et personligt et, og det tror jeg ikke at jeg vil gøre igennem et eller andet navn som Google, Momondo osv. :) Det er i hvert fald min overbevisning. |