Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Safegear - Ny sikkerhedswebshop. Feedback?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminos,

Jeg har sammen men en række andre brugt de sidste måneder på at arbejde med safegear.dk. En webshop, der har fokus på salg af sikkerhedsudstyr til private og virksomheder. Her sælges tyverisikring, brandsikring, førstehjælp og varesikring (kun for erhverv inkl. Apple Premium Resellers).

Efter alt vores arbejde på hjemmesiden ønsker vi virkelig noget udefra kommende feedback. Noget konstruktivt kritik så vi kan fortsætte med at arbejde på vores hjemmeside.

Hvis du vil gå igennem vores side med kritiske øjne, fortælle hvad du synes er godt og hvad du synes er mindre godt, så ville det være fantastisk.

Link: http://www.safegear.dk

Jeg vil gerne nævne vi godt er opmærksomme på en del ting, vi gerne vil have ændret. Disse kommer. Jeg håber at du kan finde noget som vi ikke har set. Din mening vil gøre en kæmpe forskel, for vi VIL overveje at implementere dine forslag.

Glæder mig til at høre fra jer. På forhånd tusinde tak!!

Dbh. Yngvi
Safegear ApS
www.safegear.dk 

Dbh. Yngvi

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:32

Super flot shop forstår med det samme det er låse i sælger og sikring ting i sælger.Smile

Produkt beskrivlser kunne godt tænke mig at vide om de er frost sikker og vandtæt lamper mv?

Hvor holdbar er produkter ?

Ingen titler i produkterne på billeder lav det på alle og de findes f.eks. i google billedet søgning .

Betingelse siden og andre sider lange tekster er der ingen under overskrifter ved lange tekster dette gør teksten lettere at læse og overskue hurtigt, vis der laves overskrifter i teksten h1 og h2 overskrifter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 01:56

Møgfræk magento shop du har dig der, det lavet godt Yes

har et par enkelte ting som irritere mig lidt.

1: Væk med juletræet i dit logo
2: Den blå bar "Kun hos SafeGear" Den øverste del af den, den skal cuttes af så den flugter med kanten hos den til venstre. Ved godt det er lavet sådan der bevidst, men i mine øjne ser det lidt dumt ud (Ihvertifald indtil jeg har set en version hvor den flugter Wink )

3: Væk med   på undersiderne. Du har ikke så mange produkter at den er nødvendigt, så den fjerner bare opmærksomheden på dine produkter.

4: på selve produktsiden, så skal "manuals" vel oversættes/laves om til "Manual(er)" eller noget i den stil, alternativt helt fjerne den fra produkter der ikke er en manual online til

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:19

Mikael christiansen:

Super flot shop forstår med det samme det er låse i sælger og sikring ting i sælger.Smile

Produkt beskrivlser kunne godt tænke mig at vide om de er frost sikker og vandtæt lamper mv?

Hvor holdbar er produkter ?

Ingen titler i produkterne på billeder lav det på alle og de findes f.eks. i google billedet søgning .

Betingelse siden og andre sider lange tekster er der ingen under overskrifter ved lange tekster dette gør teksten lettere at læse og overskue hurtigt, vis der laves overskrifter i teksten h1 og h2 overskrifter

Tak for det. På nogle af låsene står der, at de holder til udendørs brug og det danske dårlige vejr. God pointe med at have holdbarheden som udgangspunkt, og om det er frost-sikkert er bestemt relevant med det vejr vi har lige nu. Vil jeg lige skrive mig bag øret.

På de fleste billeder, er der titles på. Men ja, selvfølgelig skal der være titiles på alle billederne.

Ang. betingelsessiden, tak for det. Det vil jeg se på med det samme.

Thomas Gravesen:

Møgfræk magento shop du har dig der, det lavet godt Yes

har et par enkelte ting som irritere mig lidt.

1: Væk med juletræet i dit logo
2: Den blå bar "Kun hos SafeGear" Den øverste del af den, den skal cuttes af så den flugter med kanten hos den til venstre. Ved godt det er lavet sådan der bevidst, men i mine øjne ser det lidt dumt ud (Ihvertifald indtil jeg har set en version hvor den flugter Wink )

3: Væk med   på undersiderne. Du har ikke så mange produkter at den er nødvendigt, så den fjerner bare opmærksomheden på dine produkter.

4: på selve produktsiden, så skal "manuals" vel oversættes/laves om til "Manual(er)" eller noget i den stil, alternativt helt fjerne den fra produkter der ikke er en manual online til

Tusinde tak. Punkt 1 og 2 bliver fjernet i dag. Andre har også kommenteret juletræet :-). Ang. punkt tre, så er den skrevet ned i forvejen. Dog før vi fjerner den helt, vælger vi at fjerne "Position" først, da den ikke giver mening.

4. Omkring manualerne, så er det er punkt der blev uploaded i går, og er vil blive udfyldt manualer til alle produkter. Men ja, indtil det er på, ser det meget skævt ud :-)

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:46

Så er der sket ændringer :-)

Har I flere kommentarer? Hver gerne særdeles kritisk........

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:57

Jeg kiggede på en trådløs røgalarm.

• Man kan tilføje tags - hvad hulen er det? :-) Og er det dét værd, at forstyrre forbrugeren med?
  • Evt. Fri fragt på ordrer over XXXX kr.?
  • Når man er i kurven, så 'fortsæt med at shoppe' + 'opdater kurv' er ikke særlig pæne.
  • Lav KDKKD
  • 'Gå til bestilling' står to steder - det ene er en knap det andet er en tekst. Lav den nederste til en knap, stor, grøn og flot :-)
  • Når man går ind i jeres sprøde 1-step-chechout, så overvej om det ikke kunne være en idé at fjerne al unødvendig støj rundt omkring. Nu har folk valgt at gå til kassen - så lad dem ikke forstyrre af andet!
  • Lav evt. en skillestreg imellem kategorierne. Overvej at gøre fav-ikonerne på kategorierne sort/hvide.
  • Der er mange farver på forsiden, mine øjne har svært ved at finde fokus. Hold den mere enkel - det sælger..
  • Når man holder over et produkt, så gør hele produktet klikbart (billedet, det grå felt osv.)
  • Jeg lagde en vare i kurven, men valgt at gå tilbage. Nu står der '1 vare i kurven, 0,00 DKK inkl. Moms'
  • I viser support stortset alle steder, bare ikke i kurven eller når jeg skal betale. Få dem endelig smidt herind, det er nu at folk virkelig har brug for det!
  • Få ændret titlen på 'One Step Checkout - Safegear.dk'. Muligvis en arbejdsskade, men synes det ser uprof. ud :-)
  • Jeg lagde mærke til at de samme produkter findes under Privat og Erhverv. Har i fået sat en spærring op så Google ikke indeksere samme tekst osv. på begge sider?

Det er dog en rigtig flot shop samlet set - så ikke bliv svimmel over alle mine punkter. Godt arbejde, Yngvi ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 09:12

Hvis jeg scroller ned så er der cirka en hel side med "Links" , Det syntes jeg er ærgeligt med et alt for stort top banner gør det ligesom selve "Siden" står lidt i baggrunden.

I har navigation i top baren, hvilket er super fedt, Kontakt, handelsbetingelser osv kunne så tilpas være i bunden og så stop der. ingen grund til at have alle varerne stående i bunden af siden .

Og min personlige mening er at top banneret skulle halveres i højden, syntes i "Skjuler" selve siden lidt for godt .

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:49

For the record.. I er ikke glemt alle sammen. Jeg kigger her jævnligt for at få udrettet nogle af tingene og alle jeres ting er taget til eftertragtning herinde i firmaet.

Casper Blom:

Jeg kiggede på en trådløs røgalarm.

• Man kan tilføje tags - hvad hulen er det? :-) Og er det dét værd, at forstyrre forbrugeren med?
  • Evt. Fri fragt på ordrer over XXXX kr.?
  • Når man er i kurven, så 'fortsæt med at shoppe' + 'opdater kurv' er ikke særlig pæne.
  • Lav KDKKD
  • 'Gå til bestilling' står to steder - det ene er en knap det andet er en tekst. Lav den nederste til en knap, stor, grøn og flot :-)
  • Når man går ind i jeres sprøde 1-step-chechout, så overvej om det ikke kunne være en idé at fjerne al unødvendig støj rundt omkring. Nu har folk valgt at gå til kassen - så lad dem ikke forstyrre af andet!
  • Lav evt. en skillestreg imellem kategorierne. Overvej at gøre fav-ikonerne på kategorierne sort/hvide.
  • Der er mange farver på forsiden, mine øjne har svært ved at finde fokus. Hold den mere enkel - det sælger..
  • Når man holder over et produkt, så gør hele produktet klikbart (billedet, det grå felt osv.)
  • Jeg lagde en vare i kurven, men valgt at gå tilbage. Nu står der '1 vare i kurven, 0,00 DKK inkl. Moms'
  • I viser support stortset alle steder, bare ikke i kurven eller når jeg skal betale. Få dem endelig smidt herind, det er nu at folk virkelig har brug for det!
  • Få ændret titlen på 'One Step Checkout - Safegear.dk'. Muligvis en arbejdsskade, men synes det ser uprof. ud :-)
  • Jeg lagde mærke til at de samme produkter findes under Privat og Erhverv. Har i fået sat en spærring op så Google ikke indeksere samme tekst osv. på begge sider?

Det er dog en rigtig flot shop samlet set - så ikke bliv svimmel over alle mine punkter. Godt arbejde, Yngvi ;-)

Ang. tags, så oplevede vi at folk taggede rundt, efter man blev bekendt med dette igennem facebook. Vi tester det i øjeblikket for en periode.

I vores branche køber folk gennemsnitligt for 600kr som privat og 1500kr som virksomhed, og de tænker ikke så meget over fragten. Dette lader ikke til at være en dealbreaker, så denne beholder vi.

Angående dine knapper i kurven, så er dette ved at blive re-designet. kommer op i løbet af denne uge :-) Programmøren lover i morgen, meeen... ja. du ved.

Vi har problemer med at costumize vores onestepcheckout.. Men dette kommer. God pointe.

Angående menuens ikoner er jeg enig. Dette kommer også i den nærmeste fremtid. Det samme med support under betaling. Gode pointer. 

Og ja.. Google indekserer ikke vores Erhvervsside :) Det er et alt for stort arbejde p.t., at lave unikke tekster til erhverv.

Tak for det Casper :)

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:12

Hej Yngvi.

Godt at høre, at I bruger den gode feedback :-)

Okay, fair nok med tags.

Yes, så er det jo også det mest fornuftige.

Hehe - ja jeg kender godt programmør-uret :-)

Good! Lækkert at Google ikke indeksere den, men I burde nu overveje at ansætte en student til at overskrive hele bundtet. Sig til hvis jeg skal finde en til jer der gør det billigt. Du kan altid skrive ;)

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:24

Casper Blom:
Good! Lækkert at Google ikke indeksere den, men I burde nu overveje at ansætte en student til at overskrive hele bundtet. Sig til hvis jeg skal finde en til jer der gør det billigt. Du kan altid skrive ;)

Vi søger og søger... Vi har ledige stillinger til jobbet :)

Vi har brug for folk, der kan sidde inde på kontoret på Amaliegade...

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)