Hey Aminos, Jeg har sammen men en række andre brugt de sidste måneder på at arbejde med safegear.dk. En webshop, der har fokus på salg af sikkerhedsudstyr til private og virksomheder. Her sælges tyverisikring, brandsikring, førstehjælp og varesikring (kun for erhverv inkl. Apple Premium Resellers). Efter alt vores arbejde på hjemmesiden ønsker vi virkelig noget udefra kommende feedback. Noget konstruktivt kritik så vi kan fortsætte med at arbejde på vores hjemmeside. Hvis du vil gå igennem vores side med kritiske øjne, fortælle hvad du synes er godt og hvad du synes er mindre godt, så ville det være fantastisk. Jeg vil gerne nævne vi godt er opmærksomme på en del ting, vi gerne vil have ændret. Disse kommer. Jeg håber at du kan finde noget som vi ikke har set. Din mening vil gøre en kæmpe forskel, for vi VIL overveje at implementere dine forslag. Glæder mig til at høre fra jer. På forhånd tusinde tak!! Dbh. Yngvi |
Super flot shop forstår med det samme det er låse i sælger og sikring ting i sælger.
Produkt beskrivlser kunne godt tænke mig at vide om de er frost sikker og vandtæt lamper mv?
Hvor holdbar er produkter ?
Ingen titler i produkterne på billeder lav det på alle og de findes f.eks. i google billedet søgning .
Betingelse siden og andre sider lange tekster er der ingen under overskrifter ved lange tekster dette gør teksten lettere at læse og overskue hurtigt, vis der laves overskrifter i teksten h1 og h2 overskrifter