Jeg faldt lige over siden http://dagpengeland.dk/index.html
Før jeg læste Lau's beretninger var jeg skeptisk over for indsatsen på beskæftigelsesområdet, men nu kan jeg se vi er på vej i den rigtige retning...
Spøg til side - egentlig bliver jeg lidt pinlig på vores alles vegne over en så tankeløs øslen med skattekroner og spild af de arbejdsløses tid, - men ikke mere berørt end at jeg kan klaske mig i lårene af grin - og tænkte den måske kunne være sjov for Jer at læse også.
Håber I finder beretningerne ligeså grinagtige som jeg :)
citat: Man kan åbenbart både venstre- og højreklikke med en mus - og det gør åbenbart en forskel. Husk forresten at taste "WWW" øverst oppe på computeren, hvis man vil på internettet. Det står for "World Wide Web".
Hihih.. Sgu grineren læsning. En af mine venner er på sådan et kursus og de har idag stået i en rundkreds og først klappet af den til venstre og så den til højre, for derefter at kaste en lille bold til hinanden :)
Hihih.. Sgu grineren læsning. En af mine venner er på sådan et kursus og de har idag stået i en rundkreds og først klappet af den til venstre og så den til højre, for derefter at kaste en lille bold til hinanden :)
Din venner går forhåbentlig i børnehaveklasse hehe