Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop og grafisk arbejde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vinder desværre aldrig nogle freelance opgaver da jeg ikke har så mange referencer at vise.

Dog har jeg rodet med webdesign, PHP, grafisk design i mange år.

Derfor tilbyder jeg mig selv, til at udføre en webshop i Drupal CMS for. Det eneste du skal stille til rådighed er domæne, webhotel (PHP understøttelse) og senere hen betalingsgateway.

Målet er selvfølgelig at få en rigtig webshop op på benene, så her har den heldige som overvejer at få lavet en webshop muligheden, og så tilmed helt gratis!

I anden prioritet savner jeg også mindre grafiske opgaver. Både web og tryk.

Nogle som kunne bruge dette tilbud?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:49

Det kunne jeg da godt tænke mig.. :O)

Sender lige en PM.

Tilmeldt 28. Dec 08
Skrevet kl. 15:50

Gør det. Glæder jeg mig til at læse.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:28

Sung:
I anden prioritet savner jeg også mindre grafiske opgaver.

Har du nogle referencer, en hjemmeside og gerne priser?

Arbejder du kun med drupal? Hvad med joomla, wordpress osv.?

Tilmeldt 28. Dec 08
Skrevet kl. 16:35

Hvis du tænker priser generelt, så er det noget jeg fastlægger fra projekt til projekt. Men i dette tilfælde er der jo ingen pris på.

Jeg har valgt at fokusere på Drupal, så det er primært det jeg beskæftiger mig med. Har kun snuset til Joomla og Wordpress - så det ville tage en del mere tid at skulle sætte mig ind i.

Det virker som om at flere har misforstået min hensigt med dette tilbud, så derfor nævner jeg det lige igen:

Jeg giver dette gratis tilbud på en webshop, da jeg ingen webshop referencer har. Webshoppen skulle gerne blive en fungerende webshop som jeg kan vise til mine kommende kunder.

Af referencer kan ses på min halvfærdige hjemmeside www.sung.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:39

Ved nu ikke om jeg misforstod dig...ville blot hyrer dig, hvis du arbejdede med noget indenfor mit område, og havde priser der passede mine projekter :)

Tilmeldt 28. Dec 08
Skrevet kl. 17:02

Vidste ikke det var det du luskede efter :). Men hvis jeg stadigvæk er et varmt emne kan du jo altid smide en PM.

Til alle dem som sender PM, så husk at skrive noget om jeres projekt og tanker. "Vil du lave min hjemmeside?" Er desværre ikke nok.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)