Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netbank

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folkens,

Jeg vil bare lige høre hvad jeres erfaring med diverse netbanker.

Som freelance bogholder møder jeg mange forskellige rundt omkring på godt og ondt!

Eksempelvis er jeg godt træt af sparekasse løsningen, som vælger at slette stort set alt man har tastet ind, hvis man har tastet en ikke bank dag i datoen......., hvorimod danske bank i samme tilfælde indsætter en mulig bankdag istedet, hvilket absolut er at foretrække!

Af de netbanker jeg har erfaring med vil jeg umiddelbart mene at danske bank umiddelbart er den bedste.

Hvad har i andre af oplevelser?

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:23

Danske bank har klart den bedste netbank løsning. Uanset om det er med eller uden business online.

Nordea holder stadig lukket mellem kl. 02 og 06 - hvad sker der for det i disse tider?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:31

Flemming Bach:

Hej Amino folkens,

Jeg vil bare lige høre hvad jeres erfaring med diverse netbanker.

Som freelance bogholder møder jeg mange forskellige rundt omkring på godt og ondt!

Eksempelvis er jeg godt træt af sparekasse løsningen, som vælger at slette stort set alt man har tastet ind, hvis man har tastet en ikke bank dag i datoen......., hvorimod danske bank i samme tilfælde indsætter en mulig bankdag istedet, hvilket absolut er at foretrække!

Af de netbanker jeg har erfaring med vil jeg umiddelbart mene at danske bank umiddelbart er den bedste.

Hvad har i andre af oplevelser?

Flemming Bach

Jeg har kun prøvet "Den danske bank" - er tilfreds med deres netbank-løsning - den er meget simpel efter min menigen, og så virker det bare som sådan noget skal gøre.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:43

Jeg bruger Nordea , og det funger perfekt.

Mellem 02 og 06 ja der sover jeg gerne Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 16:01

Hej Flemming,

Jeg er helt enig. SDC's netbankløsninger kan forbedres på mange områder Smile

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:16

Det værste er at SDC's løsning har fungeret ganske glimrende indtil den seneste opdatering.......

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 19:45

Danske banks netbank er den bedste, men der er et par ting, som jeg gerne ville have lavet om.

Det næstbedste er BEC systemets netbank (Andelskasser, handelsbanken m.fl., det er rigtig godt og har mange gode finesser. 

SDCs netbank løsning er simpelthen så primitiv at man skulle tro det var løgn. Overførsler til egne konti som du lige har lavet, bliver ikke opdateret på kontoen før lang tid efter. Men det hænger godt sammen med deres edb system - det er amatør agtig.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:44

Jesper Laugesen:

Jeg bruger Nordea , og det funger perfekt.

Bare ikke så godt, hvis du laver en udenlandsk overførsel. I samme øjeblik du taster ok forsvinder info og du kan først se det igen, når pengene bliver trukket.

Det er sket for mig et par gange at pengene ved en fejl ikke er blevet trukket. Det er temmelig irriterende, at skulle høje øje med et beløb, man ikke kan se :-/

På det punkt er Dansk Bank bedre, der kan man se beløbet vente.

Jeg læste en test, der viste at netbanken i Jyske Bank skulle være bedst.

/Miriam

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)