Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bærbar computer.. hvor ?..

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Så det jo bare gøre det, bare vær sikker på at dit software kan kører under vista, så der ikke nogle problemer. Og så husk på system kravene til systemet ser noget anderledes ud end til xp :-)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:59
Det er jo så lige det ja..

De eneste programmer jeg faktisk har brug for er Photoshop og Summa og et hvilket som helst program til at programmere i..
Men jo, det skal da lige undersøges først, ja..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09
Hejsa

kig lige forbi www.laptops.dk ...de har nogle fornuftige priser...med hensyn til vista,vil jeg råde til at vente, da vista på ingen måde er kommet over de værste børnesygdomme endnu...bare et lille råd...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 08:33
Hej

Jeg har selv haft Zepto maskiner i en del år. Jeg ar været rigtig godt tilfreds med dem. Det fedeste ved Zepto, hvis man bor i København, er at man altid er velkommen, til at komme forbi dem, hvis der skulle opstå en fejl på maskinen. Den første jeg købte, var der noget galt med det trådløse system. Jeg troede ikke at det var bedre, men jeg sagde til dem, at det ikke spillede så godt. Kom med den, så kikker vi på den, var deres svar. Da jeg kom derop testede de den, og kunne se den ikke spillede, som den skulle. De skulle ikke have den til rep. men gav mig en ny med det samme. Det har været den ting, som har hjort, at jeg ikke har noget imod, måske at give lidt mere for en maskine i indkøb. Så jeg synes, det er en god ide, at høre, hvor man står, hvis man får problemer med en computer. Det er jo ikke sjovt at skulle undvære den i lang tid.

Bedste hilsner
Holger

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)