|
Jeg sidder nu, og SKAL til at have mig en ny bærbar computer, men jeg er lidt i tvivl om hvor jeg får mest ''value for the money''.. Computeren skal benyttes i mit arbejde, altså brug af photoshop og webprogrammering.. Og det er jo ikke noget der kræver det aller største af et vilddyr, så regner med at smide omkring 7.000kr efter den.. Jeg ville gerne hvis jeg kunne få den med Windows Vista, da det ligesom er mest up to date, og jo lige så godt kan opgradere til det nu.. Nogen der har nogle bud ?. |
Ny bærbar computer.. hvor ?..
|
|
|
www.zepto.dk skulle, efter sigende, være et godt bud. Omkring Vista ville jeg nok alvorligt "klappe hesten" og lige checke op med de mange dygtige IT-folk, som findes her. Lad os høre, når du har truffet din beslutning. |
|
Jeg syntes MEGET hurtigt Zepto og Dell computere løber op i prisen i forhold til hvis man køber sig en HP i et af de gode tilbud der ofte er i Bilka.. |
|
Mine kriterier var: Arbejdsmaskine (tilsluttes skærm + key+mus på kontoret og hjemme) Gamer maskine dvs. godt grafikkort, massere ram og god cpu. Flot design Så lille og let som mulig Stabil Det jeg kom frem til var: http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=347 Har nu haft den i godt en md. og den køre bare. Jeg bruger den til GIMP,kodning,spil etc.. cheers Thor |
|
Er selv lige kommet frem til dette: http://www.zepto.dk/Shop/Configurator.aspx?configurationid=52¬ebookid=131 Konfig: Ram: 2GB Harddisk: 80GB CPU: 1.60 Core 2 Duo Skærm: 15.4" Er der nogen der har nogle indsigelser til dette køb ? :) hehe.. Ellers tror jeg godt det kunne blive min fremtidige partner :) .. ha |
|
Fujitsu-Siemens ser gode lækre billige ud. Hvad mener I om deres modeller som en mulighed? Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hmm.. Mener at have hørt en del skidt om det mærke, i hvert fald hvad angår deres stationære.. hmm.. |
|
Hej Brian, Nu da du selv nævner den zepto model, og skal være med vista, og med 2 gb ram ender den vel også omkring de 9-13 stykker., og vis du oven i købet skal ud og have office 2007., jeg ville anbefalde en dell latitude d600, og med dags service. |
|
Grafikortet Geforce go 7600 kunne godt byttes ud med go 7900 da det ville give noget mere power til spil, hvis man hygger sig med det engang imellem. |
Bliv gratis medlem