Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have flere til at "Like"

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er med i et spændende projekt for en amerikansk/schweizisk virksomhed som leverer vandmaskiner der er i stand til at forvandle beskidt vand til drikkevand, så man må sige det jo er et spændende produkt og at det gør noget godt for en masse mennesker.

Så budskabet er jo i sig selv ret elskværdigt og det skal vi have spredt til nogle flere mennesker over hele verden. Derfor er det jo oplagt at have en Page på Facebook. Vi holder den godt opdateret med billeder, videor etc. og forsøger ikke at spamme vores medlemmer med information så vi holder os til 3-4 indslag pr. uge.

Der sker dog ikke forfærdelig meget med antallet af "Likers" og det er jo noget vi gerne vil have gang i. Så det jeg egentlig er ude efter er nogle gode strategier, eller fiduser som har fungeret for jer.

I kan finde siden her http://www.facebook.com/SwissCleanwaterGroup

Jeg ser frem til jeres feedback!

MVH

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:48

Lytter lige med :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00

Har hermed fået en til synes godt om fra mig af Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:02

Jeg tror i bliver nød til at lave en anden form for gruppe - alene navnet relaterer' folk jo ikke til. 

Hvis i skal have mange "likes" så vil det nok være en ide at gå ind og lave grupper som har navne ala' "Børn i Afrika fortjener også rent drikkevand" og lignende. Problemet ved at have firmanavnet som gruppenavn er at folk ser det hurtigt, men det jo ikke noget de kan forholde sig til, hvorefter de ikke læser videre :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Fra  ennovation Skrevet kl. 12:21

Hej Martin,

Helt enig.

Dog... så føler jeg på en eller anden måde at det er lidt "uærligt" at gøre det på den måde - jeg vil jo gerne have at folk ryger ind på vores hjemmeside. Jeg kan godt se det er måden at gøre det på, men hvordan kan jeg så smide et post op hvor der står Swiss Cleanwater Group har faktisk en løsning der kan rense vand... Fordi lige så snart man har gjort det mister man vel en del af den troværdighed der ligger bag.

At skabe en gruppe som pointerer manglen på rent vand i Mexico f.eks. med video, artikler osv. vil det ikke være spildte kræfter hvis jeg ikke på en eller anden måde kan hive alle de her mennesker ind på mit site.

MVH

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Fra  ennovation Skrevet kl. 12:22

Mikael christiansen:

Har hermed fået en til synes godt om fra mig af Smile

Haha - takker! Dog var der ingen skjult agenda med spørgsmålet... :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:28

Jamen hvad er baggrunden for at du vil hive' dem ind på dit site? 

- er det for at forøge dit salg, eller for at forøge kendskabet til firmaet? 

Hvis det er for at skabe mersalg, så tror jeg den er svær at bruge facebook til, umiddelbart er det jo nok de færreste der benytter facebook der står i en situation hvor de har mangel på rent drikkevand. 

Hvis i laver grupper ala' eksemplet jeg kom med kan i sagtens skrive det i boksen på siden, eller under information at siden er lavet af swiss cleanwater group for at øge opmærksomheden på de store problemer verdenen har med rent drikkevand og lignende. 

Derefter vil det jo ikke være noget problem at komme med opdateringer som;

"nu har vi hjulpet xxxxx i somalia, se her landsbyens reaktion" eller lignende, hvor i også vil øge folks kendskab til firmaet.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Fra  ennovation Skrevet kl. 12:36

Martin :

Jamen hvad er baggrunden for at du vil hive' dem ind på dit site? 

- er det for at forøge dit salg, eller for at forøge kendskabet til firmaet? 

Det er netop at forøge kendskab til firmaet - helt enig i at vi højest sandsynlig ikke sælger maskiner igennem Facebook, dog kunne det være at de rigtige personer for øjnene op for firmaet.

Ja det er jo nok den vej du skriver som vi skal tage...

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 12:42

Så er der også en "Like" fra mig... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:57

Altså, vil mene det godt kan blive opad bakke at få mange medlemmer, men en god start ville være at i fik det til at fremstå som om at folk der synes godt om gruppen rent faktisk hjælper børnene i Afrika. 

- Hvordan man så lige gør det uden at betale en bondegård er jo så spørgsmålet, men en catchy overskrift, og evt. kontakt til nogle af de personer herinde fra Amino der sidder med facebook grupper med over 40.000 fans kunne være en god start. 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)