Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg går til filmen

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Så tror jeg bestemt du er kommet til det forkerte forum. For herinde klapper vi hinanden på skulderen dagligt. Ja der er endda oprettet en helt kategori udelukkende til at fortælle som sine bedrifter og få ros og et klap på skulderen fra andre.

Jeg må ærlig indrømme jeg har svært ved at se problemet i at man roser hinanden når man har opnået noget? 
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:51
Dato: 02-02-2007 22:48:30
Forfatter: ainvest
I know ;)  -trænger gevaldigt selv !! - Og vi er jo så kloge, dixie.

Nævn noget du har opnået, så lover jeg at rose dig :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:56
O'kay -
1. år på high school US of A, - HF - HA-dat, Cand. Merc.- Dat, IT-Manager, Forfatter ("tjen penge på aktier" i 3. udgave), Software udvikler (Amateur Invest), Far til 2 børn, God mand, Et godt liv og meget mere - MEN jeg praler jo bare...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 23:02
Dato: 02-02-2007 22:55:35
O''kay -
1. år på high school US of A, - HF - HA-dat, Cand. Merc.- Dat, IT-Manager, Forfatter (''tjen penge på aktier'' i 3. udgave), Software udvikler (Amateur Invest), Far til 2 børn, God mand, Et godt liv og meget mere - MEN jeg praler jo bare...

RIGTIG FLOT! Det er meget meget få mennesker der når så meget i deres liv! Du er grangiveligt en meget meget dygtig og arbejdssom person! :)
(Nu mangler du blot at komme i fjernsynet ligesom Thorborg)

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:09
Ha, ha - Rigtigt ! - og nu er jeg desværre nok også ved at være blevet for gammel.

Troede ikke det skulle overkommer mig. - For jeg har stadig masser af ideer. - Men medierne fokuserer desværre på de samme ringheste, og dermed kommer de "fornuftige" røster ikke til fadet.
(Har dog været interviewet til Berlingske - som det fremgår af mit site...).

- "fornuftige" - til Martin: "No pun intended" - for du har nogle af de rigtige holdninger - og tør kalde en sp for en sp...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 23:13
Dato: 02-02-2007 23:09:26

(Har dog været interviewet til Berlingske - som det fremgår af mit site...).

KANON! *pifter* Fortsæt i den stil

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:50
Jeg synes at det var udemærket, man fik et indblik i Hr. Thorborgs liv og tankegang
en vigtig ting jeg lærte under min uddannelse i forsvaret var at man må aldrig kritisere medmindre man kan og vil gøre det bedre selv.
Derfor kritiserede vi aldrig maden

When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 03:37
Dato: 31-01-2007 15:11:35 Forfatter: Claes N. Og den journalist er da ultra uforberedt, eller måske bare elendig... Det er da super pinligt for EPN.

"Han" og mediet er overtaget fra Stox (ComOn/ncom publications). Han er sjov størrelse. Jeg har meget svært ved ikke at kigge på hans finurlige mimik, som sammen med hans lettere irriterende "jeg prøver at lægge trykket smart" stemmeføring, fjerner fokus fra det essentielle. Niveauet skyldes måske manglende konkurrence på området?
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 04:48
Men uagtet den middelmådige journalistik og semi-artistiske (autistiske?) kameraføring, så var lige det her indslag nu hyggeligt og tilpas nede-på-jorden.
Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 13
Fra  MereMobil.dk Skrevet kl. 21:45

Dato: 31-01-2007 15:11:35 Forfatter: Claes N. Og den journalist er da ultra uforberedt, eller måske bare elendig... Det er da super pinligt for EPN.

Jeg har lige set indslaget, og er bestemt ikke enig. Han er da på ingen måde uforberedt. Jeg synes det er veltilrettelagt, og giver en god fornemmelse af Martins liv og tanker. Hatten af for Martin, der stiller op til dette hyggelige og interessante indblik "bag ham" - jeg mener, det er nok ikke tilbud han mangler.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)