Selvom journalisten ikke er den bedste og teknikken måske ikke er til en oscar, synes jeg egentlig det giver et rigtig godt og afslappet billede. Man føler ikke det er et interview nærmere en samtale med Martin, som jeg synes er interesant fremfor de mange interviews vi ser og hører med Martin Thorborg og andre, der er meget iscenesatte.
Der er gang i kommentarerne og det er jo dejligt :-) Jeg er selv rigtig godt tilfreds og har fået meget positivt feedback. Den var de første par timer vist næsten 6.000 gange og det syntes jeg er flot. Jeg har ikke forstand på teknik og tv, men jeg syntes at resultatet er rigtig fint og jeg er fuldt tilfreds. Dertil var de super behagelige at arbejde sammen med.
Man kan og skal ikke sammenligne den slags med det man ser på tv. Husk på at sådan et program, hvis det skal laves i "DR kvalitet", nemt vil koste mere end 50.000 - 100.000 kr. og det er der nok ikke økonomi i. Men igen, jeg er glad og mange andre er, så det går jo nok.
Og med hensyn til min hunds og min fysik, så vil jeg hellere være fed, rig og glad end end tynd, fattig og sur :-)))
Jeg synes at det samlede billede af Martin i afslappede rammer er fint, men EPN kunne da i det mindste have valgt en ordentlig interviewer. Det var da nogle tåbelige og ind i mellem gentagne spørgsmål der blev stillet, men det er jo ikke første gang med EPN. Nogen der ved hvem der producerer de indslag?