Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online tracking og registrering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et problem som jeg ikke kan få løst. Så jeg håber inderligt at der er en derude der kan hjælpe mig.

Jeg har som så mange andre fået ideen Smile den der skal sikre mig og familien. Forretningsplanen er klar, målgruppen fundet, ledelsesgruppen/ejere på plads.  Vi er klar, eller næsten klar.

Mit eneste problem er følgende; Vi skal bruge et web baseret program, der kan tracke kunder der kommer fra vores side over til vores samarbejdspartnere sider. På samarbejdspartnernes side skal vi kunne registrere et eventuelt køb, programmet skal helt også kunne fakturere vores samarbejdspartnere for vores service.

Så i punktform skal det som minimum kunne:

1. Tracke kundernes færden til samarbejdspartnerne
  2. Registrere Køb hos vores samarbejdspartnere
  3. Fakturere samarbejdspartnerne automatisk

Jeg håber der er hjælp at hente.

Med venlig hilsen

Den ny i branchen

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 11:46

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 11:51

Hej Jesper.

Tak for dit svar.

Kan Google analytics alle disse ting som jeg skal bruge? Jeg troede ikke at den kunne monitor eventuelle køb og fakturere.

Vh

Peter

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:00

Den kan ikke fakturere, men der er ikke noget der kan fakturere noget automatisk...

Men den kan tracke køb og adfærd. Derefter er det op til dig at fakturere. Omvendt skal der laves et stykke software specielt til dit behov. Det er måske lidt voldsomt at begynde med. Start med analytics og se om ikke det er nemmere (det er gratis, så det er i hvertfald billigere)

Mvh

jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 12:13

Super Jesper, mange tak for det. Lige et sidste hurtig spørgsmål. For at jeg kan tracke handlen på min samarbejdspartners site, er google analytics vel nød til at blive installeret på hans site, korrekt?

vh

Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)